Stop de Lockdown

Hier ook geen problemen bij AH. Het hoofdkantoor heeft het personeel ook aangegeven dat ze de klanten hier niet op aam hoeven spreken had ik gelezen. Alleen een andere medewerkster bij de dierenwinkel riep meteen toen ik binnen kwam. Mondkap!!! Heb het kaartje laten zien maar ze was niet zo vriendelijk als anders. Bij AH in het dorp waar ik heen ga hoef je niet eens kaartje te laten zien. Ze zeggen helemaal niks.

Tot nu toe ben ik in 7 verschillende winkels zonder mondkapje binnen geweest en ben nog door niemand er op aangesproken, ik neem wel voor de zekerheid het uitzonderingskaartje van de rijksoverheid mee. De volgende winkels kan je dus zonder mondkapje naar binnen:

Ekoplaza (arnhem)
Odin (arnhem)
De Mimint (natuurvoedingswinkel in Arnhem)
De zilte zeemeermin (viswinkel in Arnhem)
Primera (Elst)
Blokker (Elst)
Action (Elst)

Trirhcltli3fqxe7719ifk5km82l2jxyt.jpg

Mijn moeder komt ook bijna overal zonder mondkapje binnen. Ze heeft niet eens zo een uitzonderingskaartje. In het overdekte winkelcentrum liep er een agent voorbij die glimlachte naar mijn moeder! Misschien toevallig een wakkere agent.

Ik moet het zelf nog gaan ervaren. Ik ben echt benieuwd. Ik kijk juist ook altijd de mensen aan in de winkels. Ik heb nog nooit negatieve reacties gehad. Het is misschien ook wat je onbewust uitstraalt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan