Stop de Lockdown

Zo die gast wordt even een beetje klem gezet door deze kritische dame;

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=Dx3gNHV1kkE

Ik ben eens benieuwd wat ze morgen weer voor ons in petto hebben.

Zal wel niet zo veel anders zijn dan in Duitsland.

Dorothé

De Horeca, hoop je dat ze nog wat ruggengraat gaan tonen maar nee dan lees je dit. Wat een losers;

https://roermond.nieuws.nl/het-laatste-nieuws/123713/de-complete-horeca-van-roermond-gooit-de-handdoek-in-de-ring/

Tvxd9019lpk3ithlzv7yichgbo0mil5jo.jpg

Mike

Dat filmpje in Nunspeet die Johnny heeft geplaatst hierboven schijnt fake te zijn met acteurs.
Een castingbureau was sowieso al opzoek naar anti lockdown acteurs. Mijn broer kreeg die vacature ook in zijn email. Nu weet ik dus waarom ze aan het werven waren. Let ook op die reactie van die 14 jarige zoooo nep, dat zag ik meteen al.

Ook die berichten dat mondkapjes weigeraars agressief zijn in winkels, zal ook fake zijn. Inmiddels weten wij wel beter lijkt mij.

Voor wat betreft gedoe in de supermarkt: In de Hoogvliet waar ik wat boodschappen voor iemand moest doen was er geen probleem, niemand vroeg iets en het was er ook niet druk. Ook al kom ik er voor mezelf bijna niet, toch moest het vanmiddag toch. AH deed moeilijk en ik kreeg wat steun van iemand zonder kapje die zo naar binnen ging en achterna werd gelopen. Ik probeer het daar nog 1x op een zondag vlak voor sluitingstijd als het rustiger is. De Jumbo deed moeilijk, wel naar binnen gegaan zonder problemen maar bij de kassa werd ik aangesproken door een medewerker. Mijn verhaal gedaan maar het had niet zoveel zin en dat ik volgende keer uit de winkel zou worden gezet. Ik heb gezegd dat ik er niet meer zou komen.

Ik merk gewoon dat ik mensen in de winkel niet eens aankijk, gevoel alsof ik een soort indringer ben, een crimineel ofzo. Gelukkig weet ik beter! Jammer dat de brainwashing zo diep zit en hopelijk wordt het snel beter.

Ik kom gewoon binnen bij de AH met kaartje (uitgeprint van rijksoverheid.nl en geplastificeerd) en kijk juist iedereen aan! Ik wil op niet-provocerende wijze vrijheid uitstralen en laten zien dat dit normaal is en niet wat er nu gebeurt.

Mike

Ik krijg al jaren van mensen te horen dat ik altijd vrolijk binnenkom, en dat blijf ik doen. Zelfde kaartje als Mike en naar iedereen opgewekt blijven kijken. Be the change you want to see in the world!

Ik moet ook maar zo'n kaartje printen.

Wat een vreselijke toespraak weer van Huge de Jonge... massale vaccinatie. Eng! Hopelijk stopt dit.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan