Stop de Lockdown

Tw0bbcui0ja1mlp1a48rwhadnznkdxmbf.jpg
Deze manifestatie ook maar even delen dan.

Ik merk bij mezelf dat ik hel veel info niet meer tot me kan/wil nemen. Zo had ik een heel lijstje wat ik allemaal beluisterde en bekeek. Het forum en dot.com radio lees en beluister ik nog steeds met veel interesse.

Dan toch Jensen en ook Sietske Bergsma. Voor de rest haal ik al snel af, het komt allemaal op hetzelfde neer. Ik ben nog het meeste geïnteresseerd in het Trump gebeuren.

Kennen jullie dat gevoel ook?

Dorothé

Veel gaat over hetzelfde en wellicht is de situatie je nu wel duidelijk.
Verder lijkt het mij ook dat Trump nog een heel verschil kan maken, dus logisch dat die je nog wel interesseert. Jensen brengt alles wel op een speciale manier en dat vind ik leuk, dus daar kijk ik zeker naar.
Steeds maar weer opnieuw dezelfde dingen naar voren brengen met af en toe iets nieuws erbij maakt de spoeling ook wel dus.
Verder kan je jezelf op internet een ons schrijven op een veelheid aan fora, het boven ons gestelde gespuis trekt zich er geen reet van aan en blijft je volop in je gezicht schijten. Sterk uitgedrukt? De waarheid is nog erger.
Actie, dat is wat er komen moet en liefst op een fatsoenlijke manier. Als dat niets uithaalt zullen we naar de wapens moeten grijpen, het is niet anders als het oorlog is.

Was de lawaaidemo tijdens de toespraak van Rutte geregisseerd? Wat denken jullie? Twitter-draadje hierover:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan