Stop de Lockdown

Hier in Nijmegen gisteren uit elkaar geslagen door de politie nadat 'toeschouwers' (Romeo's?) agressief werden!

Mike

@Mike, echt? Ik zag ze op de markt, toen was er nog niets aan de hand. Was je erbij? Zijn er mensen opgepakt?

Damstratie, ik heb het even doorgespoeld waar de politie gaat handhaven. De ordetroepen komen nogal opgefokt op mij over.

Guerilla Mask Force - Amsterdam - 20/12/20 - door LNN Media

?t=1730

Tx4kh5u4kcigk5xk8zsdclwege2kpmryh.jpg

Mike

Ik las vanmorgen in de Franse #Merdia (shit media) dat er al nagedacht wordt over een derde lockdown / confidement / opsluiting in Januari

Kerstmis;

Het feest van samenzijn, liefde, naastenliefde, verbinding, vertrouwen/geloof, traditie, cultuur, gezelligheid, waarden, normen, gebruiken, nederigheid, bezinning, schoonheid, lichtjes, lekker eten, prachtige versieringen, lekkere reuken, mooie muziek, omarmen, blijdschap, koude buiten en warmte binnen....en ga zo maar door.

Ze proberen al deze zaken kapot te maken.

Daarom is het juist deze tijd waar we de hardste maatregelen zullen ervaren. Deze bovengenoemde begrippen mogen niet ervaren worden.

Maar kerst zit in ons hoofd, herinnering, hart en ziel. Met al zijn eigenschappen en het hoofdthema LIEFDE.

Dat krijgen ze niet kapot, hoe ze het ook willen en verdraaien.

Dorothé

Voor mensen die beweren dat lockdowns noodzakelijk zijn om massale sterfte als gevolg van de coronapandemie te voorkomen, vormt Wit-Rusland een groot probleem. Ondanks de beperkte maatregelen in Wit-Rusland was de sterfte daar – ook relatief bekeken – lager dan in Engeland en Wales, waar nog steeds strenge regels van kracht zijn.

https://www.ninefornews.nl/hoe-wit-rusland-de-lockdown-leugen-ontmaskert/

Een "ziekteverwekker" is één ding, daar wordt een gezond organisme niet ziek van, er is meer voor nodig. Ziekten zijn een onderdeel van natuurlijke selectie, heel gezond voor de soort. Niet mee bemoeien. Bemoei je er wel mee en je zet de deur naar de hel open.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan