Stop de Lockdown

Rutte en consorten spelen het weer ultiem! Verdeel en heers is weer gaande, ik hoor overal weer mocros slopen ons land ( terwijl ik denk; NL is al helemaal gesloopt door de grootste criminelen die daar op het binnenhof zitten maar oké ). Waar waren de supporters al die maanden om op te komen voor hun vrijheid en rechten?

Mijn broer die een feyenoord supporter is leest net op feyenoord kanalen dat ze gal spuwen op allochtonen en ook zij zeggen hun stad te beschermen tegen de allochtonen relschoppers. Ze moeten opgeknoopt worden aan de erasmusbrug. Oke en de jongeren in Urk en Eindhoven dan?
Ik denk dat Rutte en co hier oprecht van genieten. Heerlijk toch als het volk zo verdeeld is door toedoen van hem? Want de huurlingen van Rutte hebben de allochtonen opgetrommeld in schilderswijk en Rotterdam en die zijn zo dom om daarin te trappen want die houden sowieso wel van rellen.

Het is weer een geniaal uitgedacht plan. Het volk lost het voor Rutte op, die zit lekker op zijn knietjes te slaan van geluk.

Op deze manier kan de noodtoestand uitgeroepen worden: 24 uur per dag opgesloten zitten in je huis en het leger in de straat!! Dat is waar ze naartoe werken. De avondklok is dan ook meteen geregeld. Stop met demonstreren!! Gooi de winkels, de horeca, de sportscholen etc open! Dat is het enige juiste verzet! Werk NIET mee met hun plannen!

Ook in Amsterdam, Amersfoort en Den Bosch zijn ze aan het rellen hoor ik nu. Dit is gewoon zoo Soros/Antifa. Dit heeft niks meer met anti lockdown te maken. Mijn man beweerd van wel, hij zegt logisch mensen zijn het zat, die avondklok was de druppel!

@Binc, ja en Wilders pleit er ook voor die zegt: veeg onze straten schoon en zet het leger in! Die negeert totaal wat hier nou eens de oorzaak van zou kunnen zijn? 10 maanden wanbeleid van Rutte misschien??

The Netherlands has turned into HELL!

As I warned you, pogroms and unrest are intensifying in Europe and the United States, it is already scary to look at all this. The Netherlands is in the grip of some of the worst riots in 40 years. The police cannot influence the situation.
👉 @insider_amigo 🇺🇸🗽👍❤️
According to my information from Interpol, the leaders of the Albanian mafia and Arab groups receive funding for participating in pogroms in European cities. This is controlled chaos.
https://t.me/insider_amigo
👆👆👆🇺🇸🗽Click to subscribe... Channel is a bomb 👍

Ook in Amsterdam, Amersfoort en Den Bosch zijn ze aan het rellen hoor ik nu. Dit is gewoon zoo Soros/Antifa. Dit heeft niks meer met anti lockdown te maken. Mijn man beweerd van wel, hij zegt logisch mensen zijn het zat, die avondklok was de druppel!

@Binc, ja en Wilders pleit er ook voor die zegt: veeg onze straten schoon en zet het leger in! Die negeert totaal wat hier nou eens de oorzaak van zou kunnen zijn? 10 maanden wanbeleid van Rutte misschien??

Nou, op die filmpjes zijn niet alleen mocros te zien. Urk waren ook gewoon Urkers. Dus ergens heeft ie een punt. Mensen zijn het ook zat. Ik hoor ook mensen om me heen die zeggen geen nieuws meer te volgen en zich afsluiten omdat ze het zat zijn.

De marechaussee gaan ze nu inzetten. Maar dat is uiteraard onderdeel van hun plan. Wanbeleid ja. Ofwel hun agenda. Oorzaak, omvolking.

Wat ik niet helemaal begrijp is de berichtgeving over deze rellen. Ik had verwacht dat we meer geframed zouden worden, maar er wordt vooral gezegd dat dit niet de normale protestanten zijn.  Toevalig heb ik een stukje Jinek gezien. Peter R. De Vries nam het zelfs een beetje op voor de demonstranten en zij dat de maatregelen hier mede voor verantwoordelijk zijn. Ook noemde hij de overheid hypocriet. Verder lieten ze nog een fragment van politie geweld zien.

Enig idee waarom ze nu een stuk milder zijn in de media als gedacht.

Toch niet zo verkeerd, die doorgesnoven hooligans, of wel Mark?

https://commonsensetv.nl/sloop-je-onze-stad-dan-slopen-wij-jou/

Tchepk9rwcs88vhwizsj7tcyh7w76r04p.jpg

Mike

Mijn connectie in Lyon vertelde me dat ze daar weliswaar al enige tijd een avondklok hebben, maar dat er vrijwel nooit politie is. Algerijnen hebben namelijk de gewoonte om 's avonds buiten bij elkaar te komen, en dat is nooit veranderd. Als de politie daar aan zou beginnen, dan is het einde zoek.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.551
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan