Stop de Lockdown

Gisteren heb ik de proef op de som genomen en heb mijn kanten mondkapje ONDER de kin gedaan en ben zo de trein ingestapt.

Normaal loopt er geen conducteur meer door de trein, maar uitgerekend die dag wel.

Ik had dus het mondkapje ONDER de kin, neus en mond vrij.

Hij keek me aan en zei alleen goedemiddag.

Toen ik in Sittard uitstapte stond hij bij de deur en knikte weer, zonder commentaar, naar mij. Er kwamen 2 conducteurs aan op het perron, keken naar mij en zeiden eveneens niets. Normaal staan dan altijd controleurs bij de trappen en controleren of mensen hun mondkapje ophebben. Er was niemand te zien, ook niet bij de uitgang.

Mensen, er is een ommekeer gaande.

Dorothé

https://www.ninefornews.nl/politieagenten-in-gewetensnood-door-wappierammen-ik-lig-s-avonds-huilend-in-bed/

Ik heb net gezien wat de Politie gedaan heeft met de demonstranten in Den Haag ... SCHANDE !!! Dit is een regelrechte oorlogsverklaring aan het Nederlandse volk !

Theorie van iemand via telegram.  Helemaal onwaar lijkt deze theorie mij niet. De vrouw staat snel weer op dus verwonding is niet al te ernstig gelukkig. De daad natuurlijk wel.

Er werd onnoemelijk veel geweld gebruikt door de politie maar is dit geen toneelstukje? Kijk zorgvuldig naar de lange versie aub. Een dode om de verkiezingen uit te stellen, een golf van geweld enz.

ze kwam niet uit het busje. Ze is bij een vrouw met een gewaad met een rollator en een man. Die man neemt de rollator direct over, ze bekommeren zich eigenlijk niet om de vrouw. Waar blijft de gewonde vrouw? De vrouw met het gewaad is direct erna zonder rollator en loopt alleen. De man wiens broer dit zgn vanuit de perfecte hoek gefilmd heeft, is pas een paar dagen enorm actief op Twitter. Nee, het stinkt. Ik hoop dat ik ongelijk heb. Desalniettemin: ver-schrik-ke-lijk.

wat hebben jullie gezien op die video’s? Zou het opzet kunnen zijn?
en zo ja, hebben ze dan niet nog meer zichzelf in het kwade daglicht gewerkt met hun actie?

Mijn post is verdwenen na bewerken. Bij deze opnieuw.

Theorie van iemand via telegram.  Helemaal onwaar lijkt deze theorie mij niet. De vrouw staat snel weer op dus verwonding is niet al te ernstig gelukkig. De daad natuurlijk wel.

Er werd onnoemelijk veel geweld gebruikt door de politie maar is dit geen toneelstukje? Kijk zorgvuldig naar de lange versie aub. Een dode om de verkiezingen uit te stellen, een golf van geweld enz.

ze kwam niet uit het busje. Ze is bij een vrouw met een gewaad met een rollator en een man. Die man neemt de rollator direct over, ze bekommeren zich eigenlijk niet om de vrouw. Waar blijft de gewonde vrouw? De vrouw met het gewaad is direct erna zonder rollator en loopt alleen. De man wiens broer dit zgn vanuit de perfecte hoek gefilmd heeft, is pas een paar dagen enorm actief op Twitter. Nee, het stinkt. Ik hoop dat ik ongelijk heb. Desalniettemin: ver-schrik-ke-lijk.

wat hebben jullie gezien op die video’s? Zou het opzet kunnen zijn?
en zo ja, hebben ze dan niet nog meer zichzelf in het kwade daglicht gewerkt met hun actie?

Wat ik opvallen vond was dat die vrouw een gele paraplu had. En de man met rollator een gele rugzak. Hij liep snel weg maar de rollator zou van de vrouw ernaast zijn. Die kan dan ineens zonder rollator lopen. Als het opgezet is dan mis ik het doel ervan. Verkiezing uit stellen is genoemd. Maar 2 dagen ervoor kan dat nog?

Onwaarschijnlijk … ik heb dit zoveel mogelijk gedeeld. Vanuit Belgie veel moed en kracht !

Was dit een reactie op mijn post die verdween toen ik hem bewerkte? Of een andere post? Als het een reactie daarop was, het lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Of in elk geval, ik mis de logica ervan ondanks dat er wel wat toevalligheden te bespeuren zijn.

Op het filmpje van kefirkev is het de vrouw die achter de rollator staat. daarna zie je de man er hard mee weg lopen.

De mensen die betrokken zijn met aanrakingen met de politie hebben wel steeds veel geel bij de hand vinden jullie niet? Weer een gele paraplu en een knokpartij. Herkenning wie van hun collega ze moeten hebben?

?s=20

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan