Stop de Lockdown

Gewoon gaten maken in de mondkapjes, ze werken immers toch voor geen meter. Je hebt dan wel het teken van het beest op je smoel, maar kan toch vrij ademen.

@gerard, precies dat het dat symbool is heb ik de meeste moeite mee, nog meer dan dat het slecht is voor je. Mentaal heb ik meer last van dat mondkapje. Draag dat ding ook echt alleen als het ECHT niet anders kan zoals in het ziekenhuis als ik met mijn vader mee moet als mantelzorger. Ik kom daar helaas niet in zonder.

Je hebt ook van die Tulestof mondkappen, zitten al gaatjes in kan je gewoon doorheen ademen.
Pff blijf erbij, klote dingen!

Ja, soms ontkom je er niet aan. Trouwens, die mensen die die dingen dagelijks dragen zijn gewoon c02 bommen. Straks krijgen mensen de diagnose dat ze ziek zijn van teveel CO2. En dan komt het ineens door het klimaat. Let maar op. Hebben we ineens een diagnose CO2 virus. Het is bijna COVID 21.

Gewoon gaten maken in de mondkapjes, ze werken immers toch voor geen meter. Je hebt dan wel het teken van het beest op je smoel, maar kan toch vrij ademen.

Dat kan Evt voor locaties zoals ziekenhuizen of werk misschien. Stemmen misschien ook. Maar de supermarkt? Echt niet. Pasje moeten ze accepteren. Ik ga eerdaags gewoon weer die spar naar binnen zonder mondkapje. Gebeurd weer hetzelfde dan bel ik zelf de politie als zij ze niet laten komen. Neem de info mee van de Rijksoverheid en de tweet van Hugo de Jonge. Sukkels!

de tweet van Hugo de Jonge.

Welke tweet?
Ja ik ga sowieso verder overal zonder die hijglap naar binnen en dat gaat altijd zonder problemen hoor.

Deze tweet! Ja, gelijk heb je.  Gelukkig dat je nog geen problemen hebt gehad. Want op het moment dat ze er wel zijn ga je overkoken. Heb ook nog geen problemen gehad. Hooguit een opmerking of rare blikken. Maar niet dit zoals gisteren. Dat is de eerste keer.  Hij zei teveel discussies te hebben met klanten die geen mondkapje dragen. Mooi zei ik. Des te meer mensen niet mee gaan in jou nonsens des te beter. Ga maar klagen bij Hugo de Jonge.

?s=20

https://www.telegraaf.nl/nieuws/341266895/corona-zelftests-in-de-supermarkt-duitsers-staan-in-de-rij

Ik dacht dat ze in Duitsland wel wakker waren inmiddels. Uiteraard blijven er altijd slapenden. Maar in de rij en een run? Zou het echt zijn of proberen ze ons dat wijs te maken?

Straks eens op twitter zoeken naar foto's over rijen bij de Aldi om testen te halen. Hoe onlogisch is dit allemaal zeg. Virussen en ziektes die geconstateerd behoren te worden door medici normaal gesproken. En nu mag men zichzelf even thuis testen. En uiteraard zal een deel van die testen al het virus bevatten en een deel niet waardoor wel negatieve en positieve uitslagen uit komen. Die testen willen ze hier ook in de winkel hebben dacht ik.

Vandaag in het nieuws dat de Aldi zelf testen verkoopt in Duitsland. Er zou een giga run op zijn was op de radio. Het zal best dat die winkel vol ligt met die testen. Maar er is werkelijk waar geen enkele foto van te vinden. Gebruik de hashtag #Schnelltest
op Twitter en je ziet alleen de doosjes. Waar zijn al die mensen dan? Fake news dus om mensen blijvend te laten geloven in Corona.

Exact, don't believe the hype! Zijn er hier mensen met vrienden of familie in Duitsland die dit fake news kunnen bevestigen of ontkennen?

Mike

Tttsqwv4czhgonj6xjrw9235zos5ckrrj.jpg

Mike

Maar toen de avondklok na anderhalve maand nog niet weg was, ging het in de ogen van de minister van Veiligheid en Justitie (en van Handhaving, dat spreekt) niet meer om de Engelse mutant. Nee, nu moest de avondklok blijven omdat de mensen in het in zijn ogen wel OK vonden, dat de steun zelfs toenam. Nu was de avondklok er dus niet omdat er een noodtoestand was, maar omdat ‘ie best kon blijven omdat de mensen het kennelijk wel slikten. De avondklok van Grapperhaus bleef niet omdat het niet anders kon, nee, omdat die bleef omdat het kon.

https://www.wyniasweek.nl/de-sluipende-verlengingen-van-de-avondklok-zijn-een-schande/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan