Als ik.jou toch niet had, Medusa. Dank!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij heeft wel een punt. Hij heeft het daarnaast ook over andere varianten van het virus waardoor het er toch op lijkt dat hij het virus en andere virussen wel erkent alsof ze echt bestaan. En over welke behandeling in ziekenhuizen praat hij over als hij zegt daf deze te last zijn en men er vroeg bij moet zijn?3/4/21- Dr Ryan Cole Telling the Truth about Covid- Share this Everywhere
Deze arts weet waar hij over praat.
Hij houdt praktijk in Idaho.
Het meeste van wat hij vertelt is natuurlijk al lang bekend:
1. Het dragen van Maskers buiten is waanzin.
2. Vitamine-D is cruciaal. Veel mensen hebben een tekort, met name in de winter. Hoe donkerder je huid hoe groter de kans op een tekort.
3. Ivermectine werkt zowel als behandeling als preventief tegen dit virus en andere virussen.
4. De “vaccins” zijn in experimentele fase.
De vaccin industrie blokkeert de werkende behandelingen. 6-9 maanden na vaccinatie ben je slechter af als je besmet raakt met een ander virus of een andere variant van het virus.
5. Behandeling met een aantal middelen in de ziekenhuizen komt te laat. Je moet er vroeg bij zijn.
6. Eigenlijk zijn alle maatregelen tegen de gehele bevolking nutteloos.
3/4/21- Dr Ryan Cole Telling the Truth about Covid- Share this Everywhere
Subscribe for daily truth videos!!! Idaho Freedom on You Tube is where this clip came from.rumble.com
leuke avatar heb je BincNou, het lijkt erop dat Nederland toch open gaat. We mogen weer even genieten van een stukje vrijheid.
Terrassen waarschijnlijk weer open, dinsdag beslissing en persconferentie
Het demissionaire kabinet houdt dinsdag opnieuw een persconferentie. Dan moet duidelijk worden of de eerste versoepelingen van het beoogde openingsplan kunnen doorgaan, zo zei demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) maandag na afloop van overleg met zijn collega's. De vermoedelijke...www.nu.nl
wel of geen bestaand levend virus, feit blijft dat hij veel mensen heeft geholpen op een eenvoudige manier.Hij heeft wel een punt. Hij heeft het daarnaast ook over andere varianten van het virus waardoor het er toch op lijkt dat hij het virus en andere virussen wel erkent alsof ze echt bestaan. En over welke behandeling in ziekenhuizen praat hij over als hij zegt daf deze te last zijn en men er vroeg bij moet zijn?
Haha, dankjewel! Ik voel me wel eensgezind met melkmeisjeleuke avatar heb je Binc
Tja, ik ken hem verder niet. Heb alleen de tekst gelezen die bij de post stond. Ik kan dus niet oordelen op welke manier hij dat heeft gedaan. Als zijn hulp aantoonbaar geholpen heeft voor mensen is het natuurlijk prima. Mijn punt is dat ik moeite heb met het geloof van het virus die in de tekst word gezegd.wel of geen bestaand levend virus, feit blijft dat hij veel mensen heeft geholpen op een eenvoudige manier.