Stop de Lockdown

Alleen 28 april is al een mindfuck, de dag na Koningsdag. Net als vorig jaar net na het pinksterweekend, juist als er veel verdiend kan worden door de horeca. Maar vooral de overheid blijven volgen, ondernemers van Nederland, volhouden want we doen het voor elkaar! :rolleyes:

Mike

Dat zien we elke dag nu al een jaar lang. De amygdala houdt ons in een instinctieve staat en overrulet de neocortex, ons hogere denkvermogen. Daarom wordt ook wel gesproken van een 'reptielenbrein'.

Mike

8 april schijnt de eerste dag geweest te zijn dat er geen doden zijn gevallen. Na wat onderzoek geven de cijfers aan dat er wel doden zijn gevallen. Zou dit bericht een voorbode kunnen zijn als voorbereiding om Nederland weer open te gooien voor een bepaalde periode? Wie weet te optimistisch omdat Rutte gezegd heeft dat we juist niet te voorbarig moeten zijn. Ik hou het nog maar even in het midden.

Prachtige flashmob op Gare du Nord in Parijs. Hier word je vrolijk van!
Georganiseerd vanuit de culturele sector, i.s.m. artsen. Het is de bedoeling om dit in meer Europese steden te gaan doen.

Bekijk de Nederlandse vertaling van het manifest op https://manifestes-libertes.org/

er zijn er al meer als 10 geweest in Frankrijk en in het Duits een studio opname Draai het nummer nu al vier weken op de Franse radio

Wat geweldig Henk! Ik zag en hoorde het voor het eerst, nu Viruswaarheid het op Youtube plaatste.

En dan in september weer dicht want dan begint het griepseizoen weer.
Ik verheug me sowieso niet meer op lekker zitten op een terrasje met een latte macchiato en een boek erbij en dan genieten en mensen bekijken. Een grote hobby van mij. Tja, zonder test zal dat wel niet meer kunnen en lekker ergens gaan eten zal er dan helemaal niet meer inzitten. Jammer, maar ik ga niet door de knieën. Ooit zullen wij winnen en dan meld ik me gelijk bij van der Valk voor een ontbijtbuffet. Ja, niet gezond, maar wel voor de psyche en tot die tijd geniet ik maar thuis van lekkere zaken.

Dorothé

Vul een thermosfles met koffie, neem wat lekkers en iets te lezen mee en ga lekker buiten op een bankje zitten of neem zelf een vouwstoeltje mee.
Uit protest kan het ook voor een dicht terras.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan