Ik was van plan te gaan naar islamsterdam, maar na het kijken van het interview van Tom Zwitser met die 2 Friezen was 1 opmerking genoeg om niet eens meer te denken over gaan, Tom maakte een opmerking "tegen vaccinatie" Reactie was nee wij zijn voor. Als eerste.
De tijd van liefde verbinding is over bij de caxinazis is van liefde en verbinding niets te vinden, wil of kan je niet quackcineren moet je een ster op of thuisblijven.
Er moeten veel meer mensen opstaan en dan islamsterdam en denhaagistan in een Golf bezetten, wil de me ingrijpen met een ploeg sterke mannen die doorgesnoven gekken oppakken en de gracht in mikken.
Een demo met 30000 waarvan ruim de helft vlucht zodra er blauw met knuppel staat is nutteloos.
We moeten een half miljoen of beter een paar miljoen mensen op de been krijgen, het lukt nooit met 50000 "wakkeren" min 10000 gele paraplutjes om iets te veranderen.
Het volk moet eerst mis grijpen in de Appie, ze moeten het voelen in de portemonnee en zelfs dan heb ik mijn twijfels of ze hun dikke reet van de bank af weten te krijgen, verwacht reacties als ja ach corona, eerst het 100 ste booster vaccin maar afwachten dan wordt het beter.
Verreweg de meeste Nsbderlanders zijn laffe mee lopende arrogante hoogopgeleide sukkels, de geschiedenis herhaald zich ook nu, het is exact zoals tijdens de tweede wereld oorlog, ze verraden iedereen als ze de kans krijgen nu zonder 7,50 kop geld en zodra de wakkeren de overwinning behaald hebben zaten ze allemaal in het VERZET.