S
Sailor
Guest
ben geen viroloog ehhh dierenartsBlaaspijpjes dan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ben geen viroloog ehhh dierenartsBlaaspijpjes dan
Ik weet zeker als we met 25000 man met bewapening den Haag intrekken dat de lockdown stopt. maar ok je hebt gelijkMaar goed.. laten we even on topic blijven denk niet dat Mike hier echt blij van word.
Oh dat is zekerIk weet zeker als we met 25000 man met bewapening den Haag intrekken dat de lockdown stopt. maar ok je hebt gelijk
Ik lach me kapot, ga vooral door!Maar goed.. laten we even on topic blijven denk niet dat Mike hier echt blij van word.
Hahaha geweldigIk lach me kapot, ga vooral door!
Mike
Nog even en we krjigen een sport/hobby schutters topic.Hahaha geweldig
Hoe bedoel je sport... Ze hebben mij geleerd dat het zelfverdediging was ( het leger was defensief dus nooit aanvallen) daarna werden we getraind om de vijand uit te schakelen met diverse wapen ook niet NATO, vanuit hinderlagen, besluipen zonder wapens.Nog even en we krjigen een sport/hobby schutters topic.
Met alles vanaf katapult, blaaspijp, lucht tot .408 Cheytac
Tis een sport om te oefenen zoveel mogelijk raak te schietenHoe bedoel je sport... Ze hebben mij geleerd dat het zelfverdediging was ( het leger was defensief dus nooit aanvallen) daarna werden we getraind om de vijand uit te schakelen met diverse wapen ook niet NATO, vanuit hinderlagen, besluipen zonder wapens.
En bij mij in Frankrijk is het bittere noodzaak, die hertjes trappen als je ze probeert te vangen en zwijntjes bijten vals, en ze zijn soms zo lekker op de bbq...
Maar een sport/hobby schutters topic.... Ik weet het niet, krijg je dan niet die figuren erop die wel willen maar niet kunnen....airsofties....
Kan gevaarlijk zijn, hangt er vanaf wat je erin stoptIk heb nog wel een Supersoaker
Ff iets anders de 408 cheytec is effectief maar typisch Amerikaans slaat net ff te hard terug.Nog even en we krjigen een sport/hobby schutters topic.
Met alles vanaf katapult, blaaspijp, lucht tot .408 Cheytac
misschien beter niet al te openlijk op een openbaar forum over deze materie spreken.
misschien idd wel slim, adak de fanatieke schietdiscussies zitten meer op https://www.vuurwapens.net/ enzoMisschien slim je weet niet wie er meekijkt en of jullie verlof daar risico mee loopt.
Hier is niemand geradicaliseerd hier worden hersenen gebruikt logisch nadenken, de regering, MSM en de vaxinazis zijn de geradicaliseerden, hier zijn alleen volkomen normale mensen die gezamenlijk de placebo controle groep vormen in de fase3 testen van de diverse vaccinsIemand mocht eens denken dat we hier gaan radicaliseren
entièrement d'accord!Hier is niemand geradicaliseerd hier worden hersenen gebruikt logisch nadenken, de regering, MSM en de vaxinazis zijn de geradicaliseerden, hier zijn alleen volkomen normale mensen die gezamenlijk de placebo controle groep vormen in de fase3 testen van de diverse vaccins
Ze kunnen het vwmb anaal toedienen bij zichzelf