Stop de Lockdown

Wanneer stoppen we met ons druk te maken over al het door de satanistische ploeg aangeboden vertier en starten we met leven?

En met leven bedoel ik dat we gaan werken aan voedsel, ons [t]huis, voor elkaar zorgen, voor jezelf zorgen [met in- en ontspanning].

De maatschappij is verrot. Laat het los en zie waar het echt om draait.

Wanneer stoppen we met ons druk te maken over al het door de satanistische ploeg aangeboden vertier en starten we met leven?

En met leven bedoel ik dat we gaan werken aan voedsel, ons [t]huis, voor elkaar zorgen, voor jezelf zorgen [met in- en ontspanning].

Ik maak me niet druk hoor, deel het alleen mee ter info ;)

Pas op kat nog even en we moeten je gelijk gaan geven... Dat kan niet de bedoeling zijn 🤣🤣🤣🤣🤣

Pas op kat nog even en we moeten je gelijk gaan geven... Dat kan niet de bedoeling zijn 🤣🤣🤣🤣🤣
Nee nee, dat is ook zeker niet de bedoeling.
Kattekop heeft gewoon vreselijk veel gelijk, maar dat hoeft niet erkend te worden. Ooit komt de dag dat jullie dit inzien.

😁

[PS: waar ik ook gelijk in heb, dat ik ook regelmatig ongelijk heb]

Nee, want dan doen 'wij' wat we zelf ook niet willen. Het oordeel is niet aan ons, het veroordelen is niet aan ons.
Sta je voor iets slechts, dan oordeel en handel je.
Verder ligt het niet in onze handen.
Oneens. Dt is dossiervorming. Eenieder die meewerkt aan dit criminele wereldwijde regime dient hiervoor de consequenties te dragen.

Mike

Oneens. Dt is dossiervorming. Eenieder die meewerkt aan dit criminele wereldwijde regime dient hiervoor de consequenties te dragen.

Mike
Oh die consequentie dragen ze ook wel hoor, maar die zijn veel straffer dan welke aardse rechter ook maar kan opleggen.

Vergeet niet dat bij de Tribunalen na 1945 lang niet allen gestraft zijn. Ook toen kwam willekeur, voorkeur en het belangenspel om de hoek kijken. Nee, het is niet aan ons mensen, maar aan de Schepper.

Deze keer zal het anders zijn dan in '45. Nothing can stop what is coming. Nothing.

Mike
Precies dat.
We hoeven ons dan niet eens meer druk te maken om dossiers. Diegene wie oordeelt weet alles al en zal oordelen. Ook dat valt mijns inziens onder 'trust the plan' 😁

Nope. God will.judge our enemies, we'll arrange the meeting.

Mike
Echt? Ik ga vast wat uitnodigingen opstellen ... 🤣

Sorry, dat was niet serieus.

Ik denk dat boontje wel om zijn loontje komt. God ziet alles, God weet alles.
Zijn we het lekker ook af en toe oneens ;)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan