Stop de Lockdown

Hou maar op mensen, ze hebben alles al aangepast. Zie ook hier: kdo983-fBhe0aWet-?Nsn!edfg(df32DF

De spuiten zitten officieel in fase 4, wat 'goedgekeurd' betekent. Echter gaat fase 3 nog door hoor.

Ze proberen recht te lullen wat zo krom als een hoepel is.

Ook al heb je nog iets op je computer als bewijs staan, hebben ze het allang recht gebreid op alle officiële sites, ook bij EMA zelf. Jammer, maar met dit gegeven moeten we door. Het 'experiment' argument proberen ze zo onderuit te halen.

Ze reageren telkens op wat de onwilligen/antivaxxers/dwarsliggers zeggen en doen.

Het verzet werkte vroeger dan ook 'ondergronds'. Ik snap wel waarom.

Hou maar op mensen, ze hebben alles al aangepast. Zie ook hier: kdo983-fBhe0aWet-?Nsn!edfg(df32DF

De spuiten zitten officieel in fase 4, wat 'goedgekeurd' betekent. Echter gaat fase 3 nog door hoor.

Ze proberen recht te lullen wat zo krom als een hoepel is.

Ook al heb je nog iets op je computer als bewijs staan, hebben ze het allang recht gebreid op alle officiële sites, ook bij EMA zelf. Jammer, maar met dit gegeven moeten we door. Het 'experiment' argument proberen ze zo onderuit te halen.

Ze reageren telkens op wat de onwilligen/antivaxxers/dwarsliggers zeggen en doen.

Het verzet werkte vroeger dan ook 'ondergronds'. Ik snap wel waarom.
Ik was ook zover, alle eind data zijn weg, we worden bedonderd.

NOS FakeNews
1024x576a.jpg
Iemand haalt een vaccinatie in de NDSM-loods in Amsterdam ANP
NOS NIEUWS • BINNENLAND • VANDAAG, 20:00

Extra prik mogelijk aanstaande, maar is er genoeg bewijs dat het nodig is?​

..Steeds meer onderzoek suggereert dat vaccins minder effectief zijn tegen de deltavariant, minder effectief worden na verloop van tijd en minder goed zorgen dat gevaccineerden niet besmet raken.
..De percentages die hier genoemd worden gaan alleen over het voorkomen van (symptomatische) infecties. Oftewel: kun je na vaccinatie niet meer besmet raken? "Belangrijker dan dat ze infecties helemaal voorkomen is of ze ernstige ziekte, ziekenhuisopnames en overlijden voorkomen", zegt hoogleraar vaccinologie Anke Huckriede.

Huh???
Ik snap het niet.
Belangrijker dan dat ze infecties helemaal voorkomen is of ze ernstige ziekte, ziekenhuisopnames en overlijden voorkomen.
Maar als ze infecties helemaal voorkomen, dan wordt je toch ook niet ernstig ziek en overlijd je toch ook niet. Of zie ik hier iets over het hoofd? 🦠

Dorothé

SimoneSays 123, ik zie dat je nu ook lid bent van ons forum. Misschien voor jou vreemd om je eigen tweets hier dus tegen te komen? Welkom! (maar misschien ben je ook wel een andere Simone(?)) 😇

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan