Stop de Lockdown

Amsterdam was fantastisch. En heerlijk superspreader event. Ik heb weet ik het hoeveel mensen ontmoet. Was erg gezellig. Dat is ook het nadeel. Het was gvd geeneens op het nieuws bij radio 10 gold. Pas als er rellen komen komt het in het nieuws.

Eniewee, het was leuk om zoveel gelijkgestemden te zien!

De C19-crisis heeft me 1 ding geleetd: moed en lafheid kunnen uit totaal verschillende hoeken komen. Dat uitgerekend die vreselijk irritante Jandino de moed heeft om daar aanwezig te zijn is hier een voorbeeld van. Waar is bijv. Theo Massen, die wel echt grappig is?

Mike

Amsterdam was fantastisch. En heerlijk superspreader event. Ik heb weet ik het hoeveel mensen ontmoet. Was erg gezellig. Dat is ook het nadeel. Het was gvd geeneens op het nieuws bij radio 10 gold. Pas als er rellen komen komt het in het nieuws.

Het was super, de EERSTE demo waar ik geen dansende parapluutjes, bierdrinkers, wietrokers, heksen en uitkeringstrekkers zag maar mensen van alle leeftijden uit alle lagen van de samenleving, incl. gevaccineerden!

Mike

De C19-crisis heeft me 1 ding geleetd: moed en lafheid kunnen uit totaal verschillende hoeken komen. Dat uitgerekend die vreselijk irritant Jandino de moed heeft om daar aanwezig te zijn is hier een voorbeeld van. Waar is bijv. Theo Massen, die wel echt grappig is?

Mike

Goeie vraag.

IK heb wel even staan te praten met Superjan (Bennink) en dat was erg leuk.

De huidige groep artiesten laat het enorm afweten. We missen diegene die kritisch waren, die zijn allemaal dood denk ik :-(

Ze hangen nu aan het staatsinfuus en vinden alles prima

Ik mis Theo van Gogh bv nog steeds

Bij de NOS net wel op tv... duizenden mensen liepen mee, sfeer was gemoedelijk en het verliep zonder problemen...aldus de NOS

Het was super, de EERSTE demo waar ik geen dansende parapluutjes, bierdrinkers, wietrokers, heksen en uitkeringstrekkers zag maar mensen van alle leeftijden uit alle lagen van de samenleving, incl. gevaccineerden!

Mike
Ik had je net gemist, liep met @FoolProof mee:-)

Was idd super, heel veel normale down to earth mensen.

En itt wat de Joop beweert >150K mensen

Goeie vraag.

IK heb wel even staan te praten met Superjan (Bennink) en dat was erg leuk.

De huidige groep artiesten laat het enorm afweten. We missen diegene die kritisch waren, die zijn allemaal dood denk ik :-(

Ze hangen nu aan het staatsinfuus en vinden alles prima

Ik mis Theo van Gogh bv nog steeds
Ik mis Van Gogh voor geen meter, maar hij hoefde voor mij niet dood.

Mike

Nee, hij zou allang aan longkanker of hartvetvetting zijn overleden. Als er nou 1 ongezond bezig was...

Mike

Hij heeft helaas een punt :-(
Het gaat in dit geval.om de 'precipice', volgens Q op 21 sept. a.s. Dan zal volgens mij de 'devolution' die nu nog achter de schermen opereert openbaar worden. Je kunt ook aanvoeren dat blijvende vrijheid nog nooit op niet-vreedzame wijze is afgedwongen. Deze keer krijgen we hulp, wie de Q-posts niet kent mist een schakel.

Mike

Het gaat in dit geval.om de 'precipice', volgens Q op 21 sept. a.s. Dan zal volgens mij de 'devolution' die nu nog achter de schermen opereert openbaar worden. Je kunt ook aanvoeren dat blijvende vrijheid nog nooit op niet-vreedzame wijze is afgedwongen. Deze keer krijgen we hulp, wie de Q-posts niet kent mist een schakel.

Mike
eens!!!

Q was, is en blijft relevant

Het was een mooie demonstratie vandaag, en het weer was ook fantastisch. Ik heb Willem Engel een hand gegeven,Gideon en Thierry zien spreken. Verder wat bekende NL’ers. Het viel me op dat de politie totaal anders opereert dan in Den Haag, minder dreigend, makkelijk aanspreekbaar en meer op de achtergrond.

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan