Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het was super, de EERSTE demo waar ik geen dansende parapluutjes, bierdrinkers, wietrokers, heksen en uitkeringstrekkers zag maar mensen van alle leeftijden uit alle lagen van de samenleving, incl. gevaccineerden!Amsterdam was fantastisch. En heerlijk superspreader event. Ik heb weet ik het hoeveel mensen ontmoet. Was erg gezellig. Dat is ook het nadeel. Het was gvd geeneens op het nieuws bij radio 10 gold. Pas als er rellen komen komt het in het nieuws.
Eniewee, het was leuk om zoveel gelijkgestemden te zien!
De C19-crisis heeft me 1 ding geleetd: moed en lafheid kunnen uit totaal verschillende hoeken komen. Dat uitgerekend die vreselijk irritant Jandino de moed heeft om daar aanwezig te zijn is hier een voorbeeld van. Waar is bijv. Theo Massen, die wel echt grappig is?
Mike
Bij de NOS net wel op tv... duizenden mensen liepen mee, sfeer was gemoedelijk en het verliep zonder problemen...aldus de NOSAmsterdam was fantastisch. En heerlijk superspreader event. Ik heb weet ik het hoeveel mensen ontmoet. Was erg gezellig. Dat is ook het nadeel. Het was gvd geeneens op het nieuws bij radio 10 gold. Pas als er rellen komen komt het in het nieuws.
Eniewee, het was leuk om zoveel gelijkgestemden te zien!
Ik had je net gemist, liep met @FoolProof meeHet was super, de EERSTE demo waar ik geen dansende parapluutjes, bierdrinkers, wietrokers, heksen en uitkeringstrekkers zag maar mensen van alle leeftijden uit alle lagen van de samenleving, incl. gevaccineerden!
Mike
Ik mis Van Gogh voor geen meter, maar hij hoefde voor mij niet dood.Goeie vraag.
IK heb wel even staan te praten met Superjan (Bennink) en dat was erg leuk.
De huidige groep artiesten laat het enorm afweten. We missen diegene die kritisch waren, die zijn allemaal dood denk ik :-(
Ze hangen nu aan het staatsinfuus en vinden alles prima
Ik mis Theo van Gogh bv nog steeds
Die zou dit haarfijn fileren denk ik, heel die fokking nepcrisisIk mis Van Gogh voor geen meter, maar hij hoefde voor mij niet dood.
Mike
daar heb je wel een punt ja, Coke, de witte sloperNee, hij zou allang aan longkanker of hartvetvetting zijn overleden. Als er nou 1 ongezond bezig was...
Mike
Zo, zo... RTL noemt wel de juiste aantallen...
Ashwin Rex "Vreedzame demonstraties werken niet"
Huh... ohhh... ik las 200.000... verkeerd gelezenZe zijn een nul vergeten.
Mike
Het gaat in dit geval.om de 'precipice', volgens Q op 21 sept. a.s. Dan zal volgens mij de 'devolution' die nu nog achter de schermen opereert openbaar worden. Je kunt ook aanvoeren dat blijvende vrijheid nog nooit op niet-vreedzame wijze is afgedwongen. Deze keer krijgen we hulp, wie de Q-posts niet kent mist een schakel.Hij heeft helaas een punt :-(
eens!!!Het gaat in dit geval.om de 'precipice', volgens Q op 21 sept. a.s. Dan zal volgens mij de 'devolution' die nu nog achter de schermen opereert openbaar worden. Je kunt ook aanvoeren dat blijvende vrijheid nog nooit op niet-vreedzame wijze is afgedwongen. Deze keer krijgen we hulp, wie de Q-posts niet kent mist een schakel.
Mike