Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mm Theo maasen valt over te twisten. Had dan eerder Hans Teeuwen verwacht n.a.v. z'n close friendship met wijlen Theo van Gogh die voorloper was qua strijden voor vrijheden.De C19-crisis heeft me 1 ding geleetd: moed en lafheid kunnen uit totaal verschillende hoeken komen. Dat uitgerekend die vreselijk irritante Jandino de moed heeft om daar aanwezig te zijn is hier een voorbeeld van. Waar is bijv. Theo Massen, die wel echt grappig is?
Mike
Een demonstratie die in het kader van de democratie niet wordt verboden - het moet niet gekker worden? Is dat wat je zegt?
Het gaat in dit geval.om de 'precipice', volgens Q op 21 sept. a.s. Dan zal volgens mij de 'devolution' die nu nog achter de schermen opereert openbaar worden. Je kunt ook aanvoeren dat blijvende vrijheid nog nooit op niet-vreedzame wijze is afgedwongen. Deze keer krijgen we hulp, wie de Q-posts niet kent mist een schakel.
Mike
Politie was zeer terughoudend. Volgens mij waren ze er zich er van bewust dat bij dit soort aantallen demonstranten ze zich niet zo kunnen laten gaan als vorig jaar op het Malieveld.Het was een mooie demonstratie vandaag, en het weer was ook fantastisch. Ik heb Willem Engel een hand gegeven,Gideon en Thierry zien spreken. Verder wat bekende NL’ers. Het viel me op dat de politie totaal anders opereert dan in Den Haag, minder dreigend, makkelijk aanspreekbaar en meer op de achtergrond.
Joost
Jij volgt X22 Report niet, begrijp ik?Wat is de devolution?
Jij volgt X22 Report niet, begrijp ik?
Mike
Ik ook, van Gogh was briljant. Alleen Willem Oltmans en Fortuyn konden hem soms nog overtreffen maar verder niemand. Het mooie van v Gogh was dat hij al in de jaren 90 de hypocrisie en bananenrepubliek Nederland zag voor wat ze waren, precies dat. Maar vandaag was super en hoopgevend.Goeie vraag.
IK heb wel even staan te praten met Superjan (Bennink) en dat was erg leuk.
De huidige groep artiesten laat het enorm afweten. We missen diegene die kritisch waren, die zijn allemaal dood denk ik :-(
Ze hangen nu aan het staatsinfuus en vinden alles prima
Ik mis Theo van Gogh bv nog steeds
En over devolution. Je hebt heel wat gemist en dit is ook niet zo 1-2-3 te vertellen. Ik ga morgen een poging wagen, ben nou te moe van de hele dag.De laatste tijd heb ik bijna niet naar X22 geluisterd. Ik lees nu dat het gaat over de terugkeer van Trump.
Mega demonstratie voor de vrijheid in Amsterdam.
Iedereen wil terug naar het normale leven en iedereen is doodziek van de zinloze, onlogische en schadelijke coronamaatregelen!
Ik heb dit al eens eerder over dit onderwerp geschreven.En over devolution. Je hebt heel wat gemist en dit is ook niet zo 1-2-3 te vertellen. Ik ga morgen een poging wagen, ben nou te moe van de hele dag.
Mike
Ik heb nog 1 agent zien meelopen zelfs!superdemo vandaag. Enige politie die ik gezien heb, stond op een pleintje verzameld met wagens toen we van de parking naar de dam liepen. Verder hele route niet gezien.
Ik heb meerdere agenten mee zien lopen, maar waren allemaal erg relaxedIk heb nog 1 agent zien meelopen zelfs!
Mike
Ik had je net gemist, liep met @FoolProof mee
Was idd super, heel veel normale down to earth mensen.
En itt wat de Joop beweert >150K mensen