Stop de Lockdown

De C19-crisis heeft me 1 ding geleetd: moed en lafheid kunnen uit totaal verschillende hoeken komen. Dat uitgerekend die vreselijk irritante Jandino de moed heeft om daar aanwezig te zijn is hier een voorbeeld van. Waar is bijv. Theo Massen, die wel echt grappig is?

Mike
Mm Theo maasen valt over te twisten. Had dan eerder Hans Teeuwen verwacht n.a.v. z'n close friendship met wijlen Theo van Gogh die voorloper was qua strijden voor vrijheden.

Het gaat in dit geval.om de 'precipice', volgens Q op 21 sept. a.s. Dan zal volgens mij de 'devolution' die nu nog achter de schermen opereert openbaar worden. Je kunt ook aanvoeren dat blijvende vrijheid nog nooit op niet-vreedzame wijze is afgedwongen. Deze keer krijgen we hulp, wie de Q-posts niet kent mist een schakel.

Mike

Wat is de devolution?

Het was een mooie demonstratie vandaag, en het weer was ook fantastisch. Ik heb Willem Engel een hand gegeven,Gideon en Thierry zien spreken. Verder wat bekende NL’ers. Het viel me op dat de politie totaal anders opereert dan in Den Haag, minder dreigend, makkelijk aanspreekbaar en meer op de achtergrond.

Joost
Politie was zeer terughoudend. Volgens mij waren ze er zich er van bewust dat bij dit soort aantallen demonstranten ze zich niet zo kunnen laten gaan als vorig jaar op het Malieveld.

Goeie vraag.

IK heb wel even staan te praten met Superjan (Bennink) en dat was erg leuk.

De huidige groep artiesten laat het enorm afweten. We missen diegene die kritisch waren, die zijn allemaal dood denk ik :-(

Ze hangen nu aan het staatsinfuus en vinden alles prima

Ik mis Theo van Gogh bv nog steeds
Ik ook, van Gogh was briljant. Alleen Willem Oltmans en Fortuyn konden hem soms nog overtreffen maar verder niemand. Het mooie van v Gogh was dat hij al in de jaren 90 de hypocrisie en bananenrepubliek Nederland zag voor wat ze waren, precies dat. Maar vandaag was super en hoopgevend.

De laatste tijd heb ik bijna niet naar X22 geluisterd. Ik lees nu dat het gaat over de terugkeer van Trump.
En over devolution. Je hebt heel wat gemist en dit is ook niet zo 1-2-3 te vertellen. Ik ga morgen een poging wagen, ben nou te moe van de hele dag.

Mike

IMG-20210905-WA0029.jpg

De gemeente schatte het aantal deelnemers aan de mars op 10.000. Initiatiefnemer van het protest is de Amsterdamse ex-evenementenorganisator Michel Reijinga die al eerder protesten tegen het coronabeleid organiseerde. De zelfverklaarde aanhanger van Fortuyn, Wilders en Baudet heeft de demonstratie opgezet als een anti-regeringsprotest dat niet alleen gaat om coronamaatregelen maar ook toeslagenaffaires, huizentekorten en de Groningen-affaire.

Mega demonstratie voor de vrijheid in Amsterdam.
Iedereen wil terug naar het normale leven en iedereen is doodziek van de zinloze, onlogische en schadelijke coronamaatregelen!

superdemo vandaag. Enige politie die ik gezien heb, stond op een pleintje verzameld met wagens toen we van de parking naar de dam liepen. Verder hele route niet gezien.

Heel veel mensen!! Mooi om eindelijk de grote getallen te zien. (Ik ben begonnen op Museumplein met 150 mensen )
Mooie mensen! Wat een energie was er! Ik heb vernomen 230.000-250.000
Power to the people💪🏻💪🏻💪🏻

Ga jij ze tellen??🤪🤪🤪

Ik had je net gemist, liep met @FoolProof mee:-)

Was idd super, heel veel normale down to earth mensen.

En itt wat de Joop beweert >150K mensen

Ook voor Sonja Slingerland van de week een mooie overwinning
Dankbaar (voorlopig) Zoals jullie weten tijger ik voor mijn kind. Daar waar hij de grote wereld nog niet kan overzien qua politieke agenda, ben ik (nav een vriendschap die bijna stuk ging) mij toch gaan verdiepen vorig jaar juni. Toen was het allemaal nog niet zo zichtbaar als nu. Wat ik in deze verdieping ben tegengekomen heb ik meerdere malen gedeeld. Niet alleen hier, maar ook met het Axia Collega in Amersfoort. Dankbaar ben ik dat ik mij heb kunnen uiten op een (zoveel mogelijk zonder emotionele lading) rustige open wijze. Eerst via de schoolleider en later via directie en bestuur/onderwijsgroep. Vandaag krijg ik dan ook onverwachts een mail "Beste Sonja, dank je wel voor alle inzet die je doet om de kinderen centraal te houden en ons bewust te maken van de agenda die politiek wordt uitgerold. Met verbazing hebben wij al je stukken gelezen in de loop van de tijd en ondertussen kunnen wij je melden dat wij jouw zienswijze delen. Wij zullen dan ook geen pop up locaties toestaan binnen onze scholen en ook geen prikbussen op de pleinen. Dit hebben wij ook gecommuniceerd met de hogere lagen binnen ons bestuur. Ook is de onderwijsgroep op de hoogte van ons standpunt. Daarin steunen wij jou in de gedachtengoed te staan voor onze kinderen. De schoolboeken van Van Dijk hebben wij inmiddels uit onze leermethoden gehaald. Hopende je hiermee geïnformeerd te hebben' En ik? Ik ben een beetje misselijk nu. Al die spanning en strijden. Het is vallen en opstaan Het is huilen en lachen. Het is gesprekken voeren, luisteren en praten. Het is doorgaan, vasthouden. Het in de uppie omdonderen, vet omdonderen en ineens jaren ouder worden. Maar ook de innerlijke kracht weer vinden, mijzelf er weer uit trekken. Ik had dit nooit verwacht. Ik kan even ademhalen nu. Het voelde vaak zo eenzaam en alleen deze periode. Maar elke keer als ik viel, stond ik weer op. Voor hem. Natuurlijk had ik dat niet gekund zonder het netwerk om mij heen, waarin we elkaar steunen en horen en er gelijk in staan. Geen uitleg hoeft te geven, geen discussie hoeft aan te gaan omdat je dezelfde zienswijze hebt en daar vrijuit over kunt praten. Maar ook dankzij de info van Van Kessel advocaten, Reiner Fuellmich, ook met hen heb ik gesprekken gehad. Want ik deins niet terug om de telefoon te pakken. En dankzij het netwerk van wij de ouders en Isa Kriens en de vele telegramkanalen die wel de info verstrekken die de media achterwege laat. De duizenden berichten die dagelijks screenen.. Zo vermoeid, zo heftig allemaal om te lezen, maar gefilterd door kunnen spelen. Ook de artikelen uit het wetboek weten zij nu, en ook de gemeente Amersfoort. En zij weten dat ik niet schroom. Ik heb dit resultaat niet alleen bereikt, ik heb het met rugdekking van velen bereikt. Van velen die ik hiervoor nooit gezien of ontmoet heb. Maar het zij aan zij staan geeft enorm vertrouwen om te laten zien dat de overheid zijn hand vet aan het verspelen is. maar ze moeten wel door. Karma will be. Even stroomt de energie weer door alle vermoeidheid, even echt loslaten nu. Al blijf ik alert, maar ja dat ben ik. Dank je wel Axia College voor de bereidwilligheid jullie te verdiepen in wat er gaande is en daar nu een ander standpunt in hebben.FB_IMG_1630871317565.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan