Ik heb het al eens geschreven dat ik onderstaand boek op het moment aan het lezen ben.
Mike, het is voor mij net zo een eye-opener zoals voor jou je bewustwordingsproces met de AA. Ik heb natuurlijk ook de podcasts gezien met Jan Storms over psychopathie, maar een boek is weer anders. Het is erg als je beseft wat er allemaal geweest is, maar ja de kwartjes gaan vallen.
Destructieve relaties op de schop (Paperback). Met 'Destructieve relaties op de schop' schreef Jan Storms het standaardwerk op het gebied van...
www.bol.com
Met 'Destructieve relaties op de schop' schreef Jan Storms het standaardwerk op het gebied van psychopathie, waarvan sinds verschijning in 2010 al meer dan 25.000 exemplaren verkocht zijn.
Ik weet nu dat ik veel geleden heb onder meerdere psychopaten. Als je het gaat inzien, dan lijd je minder, de betovering is verbroken.
Ook zie ik nu zeer duidelijk dat we hier met psychopathie te doen hebben in dit gehele coronabeleid. Ik wist het wel al, maar tussen weten en weten zit soms nog een gehele balk. Mij zijn de ogen open gegaan en dan heb ik nog niet eens dit boek helemaal uit.
Ik raad het boek iedereen aan om zeer duidelijk te zien met wie we te maken hebben.
Dorothé