Stop de Lockdown

Achterkant van het hoofd van de man in eerdere foto's

Tjyolekj5vjnxc2o1lq0495f6fzjpb7hb.jpg

plus dat ze zich volgens Karskens terug trokken. Kan dit dienen als bewijs? of hebben die bandjes een andere betekenis? Deze agent heeft het namelijk niet.

Tmy46a2yuiadmpwmwypiezxbaws6e07x1.jpg

Bastiaan, ik denk dat wij dan inderdaad vlakbij elkaar gestaan hebben.
Wij iets achter jullie, want toen die bus aangevallen werd, renden ze net voor ons langs.
Volgens mij hebben alle aanwezigen hetzelfde waargenomen als wij, relaxte sfeer en geen intimidatie door de supporters.
Wel door de politie, vooral de ME die zich heel provocerend gedroeg, echt bij de konijnen af...
En zoals te zien op heel veel filmpjes niet alleen tegen de 'hooligans'.
Of de gewone burger moet daar nu ook toegerekend worden, als hij zijn grondrecht vreedzaam opeist.

Had vandaag contact met mensen die er ook waren en die hadden net als wij gezien dat de MSM
zich afzijdig hielden, totdat de politie in actie kwam.
Ook zij waren van mening dat de supporters zich rustig en fatsoenlijk gedroegen,
toen ze tussen de mensen stonden en totaal niet bedreigend waren.
Iedereen stuurt zijn foto's/video's op naar virus waanzin en burgerfront.
Want de aanwezigen waren de werkelijk  onafhankelijke reporters.

Zojuist geprobeerd bovenstaande foto’s naar viruswaanzin te sturen via dat formulier. Maar het lukt niet. De bestanden worden niet verzonden. Alleen de tekst.
Misschien heeft het ook wel niks te betekenen en zoek ik er teveel achter. Maar verdacht vind ik het wel.

Ik lees nu dat Burgerfront ook bewijzen verzamelt? Gaat dat door naar viruswaanzin? Mike, kan ik ze naar jou sturen? Of doen jullie er niks mee?

De beste beelden tot nog toe. Wat gingen zij doen bij het ME busje? Van hogeraf gefilmd.

https://www.facebook.com/1851947617/posts/10213471163614128/?d=n

Mike, wat is de reden dat je niet terug wilt komt op vragen die ik stel?

'Geweldig' onze nationale trots na gedane zaken een bijdrage leveren aan overgewicht wat een giller zeg.
Hoezo voorbeeld functie.

Wouter, topvent!!!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=DAWhdt__gEI&feature=emb_logo

Nou dit wil ik wel even delen hier want er zijn mensen door die demonstratie van gister echt wakker geworden en degene die half wakker waren zijn nu helemaal wakker!
Wat fantastisch en vooral dankbaar ben ik voor Viruswaanzin en co en alle anderen die er gister waren om te demonstreren en iedereen die actief deelt! Er is ook nog een silence majority, besef dat ook.

Mijn broer die half wakker was en zich nog aan de 1,5m afstand hield, was vandaag op bezoek met vrouw en kind. Geen afstand meer, neefje mocht binnen spelen met mijn kids. We mochten elkaar aanraken, mijn geluk kon niet op vandaag! Zijn vrouw zei: als mensen nu nog steeds niet zien wat het werkelijke doel is van deze hoax pandemie dan vrees ik dat ze het niet meer zullen zien. Ik zei Nee ik geloof dat er echt nog veel meer mensen wakker gaan worden.

@Binc, en die zus van mij die ik al had opgeven dat ze ooit wakker zou worden, nou wat denk je? Ook zij ziet nu dat er teveel niet klopt. Zij is jurist en bij haar was het Hugo de Jonge die haar al een beetje wakker maakte ? met het willen doorvoeren van die belachelijke wet! Hele afdeling waar ze werkt stond op de achterste poten. En langzaam beseft ze dat er inderdaad meer speelt dan just Cojona. Ik zei over die demo van gister: nou ik hoorde dat het huurlingen waren bij die demo die gingen rellen. Zegt ze: nou dat weet ik wel zeker!! Haha bizarre om zoiets uit haar mond te horen. Ik heb nu zoveel mensen in mijn omgeving en in de familie die wakker zijn. Ik voel mij een heel gezegend mens ?

Tdvjfbels588w2vflpy2ojogabf74xwiu.jpg

een foto van het bloemenmeisje. Het hoe en wat hiervan weet ik nog niet, maar ik begreep dat er wat mee was. Ik heb alle tips geprobeerd, maar ik krijg hem er niet mooier op. Misschien ligt het aan mijn browser, firefox

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3319231814754901&set=a.109283435749771&type=3&theater&ifg=1

Erlinde Stephanus

12 uur ·

Het verhaal van iemand die op het Malieveld was gisteren:

"Was een ontzettend mooie, liefdevolle vredige dag met saamhorigheid op het Malieveld bij ?????
Op de terugweg naar het Centraal station werden we ineens bespoten door zo'n spuitkanon wagen (drijfnat tot op mijn ondergoed; soppend in mijn schoenen) en daarna opgedreven door politie met lange gummie knuppels LETTERLIJK in onze rug als vee terug gedreven naar het Malieveld.
Een jonge jongen (Ben zelf 66 jaar) had zijn arm om mijn schouders gedaan om me te beschermen tegen hun.
Ik was me rot geschrokken...stond te trillen op mijn benen.
Kwamen ook nog een oude man tegen die 3x geslagen was met zo'n lange gummie knuppel (1 ervan zie je op de foto op zijn linker bovenbeen) omdat hij niet snel genoeg liep.
Toen de dag daar begon lag er ook een zwerver te slapen onder zijn dekentje bij het Malieveld... ook die werd dus later op de dag geslagen... hij snapte er niks van... lag daar gewoon te slapen...
Ik heb best veel geweld gezien van politie én machtsvertoon ?
Heeeeeel jammer van de ontzettend mooie uren op het Malieveld: liefdevol, respectvol en saamhorigheid ?????
Maar laat me er NIET door afschrikken... ik ben echt blij ERBIJ te zijn geweest daar op het Malieveld....ik heb daar echt genoten..."
Tva3qp9ly96b5oamhpcep0azvbqnha1km.jpg

een foto van het bloemenmeisje. Het hoe en wat hiervan weet ik nog niet, maar ik begreep dat er wat mee was. Ik heb alle tips geprobeerd, maar ik krijg hem er niet mooier op. Misschien ligt het aan mijn browser, firefox
Nee, heeft daar niets mee te maken  Ik heb het voor je gefixt, maar het is echt niet moeilijk. Wellicht dat we het hier 4 juli a.s. over kunnen hebben.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan