Stop de Lockdown

Toch zijn er een aantal ingehuurde hooligans geweest. Lastig te zien op deze foto wie wie is en waar ze bij horen. Maar het lijkt erop dat het agenten zijn.

Tjx04b021n0okb0y688whsfgj3v1pgw40.jpg

Ik vind dit toch wel heel sterk, hoor!

Ja, idd sterk. En gelukkig ook wat minder hartjes en toestanden.
Gele blouse. Zei jij niet dat geel iets met Q te maken heeft? Net als die jurk van Amalia?

Dit schrijft de dame op haar tijdlijn

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2782503208520538&id=100002826583204

Van Jacqueline Cabalt -van der vliet

Relschoppers kwamen het feestje verpesten met rellen !

Dacht het niet al die gasten stonden daar als schild voor de bescherming voor alle vreedzame bezoekers zij kennen doorgaans het spel niet wat er gespeeld wordt door de ME die overigs veelal opgefokt worden door de info vanuit hun oortjes ze kunnen vaak niet eens met ons in gesprek omdat er een leidinggevende heel de tijd schreeuwd in hun oor met de nodige adrenaline.

Die relschoppers zoals de NOS en RTL4 ( de laatste misschien nog wel meer nep dan de NOS) gingen bewust het veld verlaten om de dreigende ME voor ons op afstand te houden het was anders een chaos geworden omdat ze 13.30 het hele veld wilde afsluiten en klemzetten voor arrestatie incl. Kinderen en ouderen. Sommige agente smeekte bijna of we wilde gaan.

Dit keer is dat gelukkig niet gelukt door hun aanwezigheid.

❤️

Dit was betreffende link Mike. Commentaar van Jacqueline staat er ergens tussen. Mijn tekst hierboven is op haar tijdlijn.

https://www.facebook.com/groups/279939739822045/permalink/286834792465873/

net wipte mijn tante even binnen om een tomatenplant op te halen (ik heb ze al heel lang niet life ontmoet, woont wel in ons dorp) haar man is dementerende, woont wel thuis en was nu naar dagbesteding. We hebben wel wat contact via facebook. Ze komt binnen en ik zeg: mag ik je een dikke kus geven? Reactie: oh nee, nee ik houd afstand, want ome Bert blablabla,... we praten nog even verder en opeens zegt ze, OK kom maar hier voor een dikke zoen en bij het weggaan ook weer. Kijk ❤️ (speciaal voor @Binc hahaha)

Ik was gisteren ook met een aantal mensen in Den Haag.
Ben blij dat wij met eigen ogen gezien hebben hoe het was en hoe de MSM het bracht.
We waren al om 09:30 in de stad en toen stond er al politie bij het Malieveld.
Eerst maar een ommetje gemaakt door de stad en bloemen neergelegd bij het stadshuis.
Tegen 12:30 bij het Malieveld, verhinderde de poltie mensen aan de voorkant om het veld te betreden.
Wij zijn omgelopen en aan de achterkant het veld opgelopen, daar was toen geen politie.
Aan de voorkant nog steeds veel lawaai en er stond een cordon politie te paard en ME
Zijn alvast maar gaan picknicken, na verloop van tijd mochten de mensen aan de voorkant toch het veld op.
Allerlei 'gewone' agenten waarschuwden alvast dat het veld na verloop van tijd schoongeveegd zou.
worden, wilden trouwens geen bloemetje in ontvangst nemen.
De hooligans waren best relaxed op dat moment en gaven aan daar voor dezelfde reden als
iedereen te komen, met zo'n spoedwet hebben zij ook geen wedstrijden meer.
Zeiden ook dat wij van hen niks te vrezen hadden, maar dat wij uit moesten kijken voor de ME. Dat die als ze beginnen te meppen ze niet zachtzinnig zijn.
Wij zijn niet mee de binnenstad ingegaan, leek ons niet zo verstandig op dat moment.
Maar de sfeer op het veld was nog steeds prima totdat de groep weer terug kwam.
Er werd met ME busjes heen en weer gereden over de dijk rond het veld en 1 keer deden de hooligans een uitval, daarna gingen er mensen uit die groep op een hokje staan en riepen allerlei dingen.
Kon het niet goed verstaan vanwege de afstand, maar hoorde wel op een aantal maal blauw, wit, rood Nederland is in nood.
Daarna liepen de hooligans rustig richting het Haagse bos, omdat wij even bij een tankstation
naar het toilet wilden liepen wij aan de andere kant van het veld naar achteren.
We wilden een fietspad oplopen en daar kwamen de hooligans vol gas het Haagse bos uitgestoven,
doken over motorkappen heen, is ook een filmpje van geplaatst.
De reden dat ze zo hard liepen, was dat de politie ze met honden achter na zat, die hadden zich in dat bos verschanst en joegen hen zo weer het Malieveld op.
Wij hebben het toen van grotere afstand bekeken en met ons meer mensen die ook geen zin hadden om in een veldslag te belanden en om over onze ervaringen te praten. Zagen dat er aan de achterkant steeds meer politie verzameld werd en de mensen aan de voorkant omsingeld werden. Zijn toen gaan kijken wat er allemaal gebeurde en gesproken met met mensen die daarvandaan liepen, bleek dat iedereen die bleef zitten gearresteerd zou worden, was niet duidelijk op grond waarvan.

Toen de politie en ME de laatste 100-150 aanwezigen nog meer insloten riepen ze luidkeels: Liefde! Liefde! Liefde! Ik vond dat toch wel heel krachtig. Omstanders werden boos en riepen: BOE! Politiestaat!

Mike

Dat is zeker krachtig!

Weet jij ook op grond waarvan ze opgeroepen zijn van het veld af te gaan?
Zat jij er tot het laatst tussen?

Wij zijn niet eens het veld opgegaan, omdat we al wisten dat ze iedereen altijd insluiten en afvoeren. Aan de zijkant van het veld verzamelden zich ook allemaal mensen die aan het protesteren waren. Hier kon de politie helemaal niets tegen doen, dus kon je zo lang blijven staan als je wil. Daarna zijn we nog naar het veld toegelopen om te kijken hoe iedereen omsingeld was. We werden op een hele arrogante manier te woord gestaan door enkele agenten. Een vrouw vertelde toen dat ze mensen van omliggende straten het veld op hebben gejaagd, en ingesloten. Dit waren veelal toeschouwers, en zelfs journalisten. De politie aanpak heeft weer eens wat steken laten vallen.

Toch zijn er een aantal ingehuurde hooligans geweest. Lastig te zien op deze foto wie wie is en waar ze bij horen. Maar het lijkt erop dat het agenten zijn.

Dit is hoe het keer op keer gebeurt op het wereld toneel en nu ook nier.
Huurlingen meer is het niet.
Vraag me wel af wat nu de beloning is voor deze types.

o en o, ik denk dat we niet ver van elkaar zijn geweest, want je beschrijft goed wat ik ook heb waargenomen. Het was opvallend dat de demonstranten werkelijk  niets hadden te vrezen van de vechters. Toen ze de ME bus hadden aangevallen stonde we midden tussen ze en hebben wij ons wat teruggetrokken. Wat later zijn we via de achterkant vertrokken, vlak voordat ze het bos in zijn gegaan.

hahaha Marijan, goed dat ze toch een knuffel gaf! En 1 hartje is idd genoeg ?

Oproep van Q Nederland. De rechtszaak aankomende donderdag kan misschien nog interessant worden afhankelijk wat er ingebracht mag worden. Misschien word het wel een aparte rechtszaak voor al deze toestanden op het malieveld.

Waren het voetbalhooligans of toch politiemannen in burger?
Op het Malieveld sloeg gisteren de sfeer van een vreedzame demonstratie plotseling om
nadat een aantal oproerkraaiers onrust veroorzaakten. Er zijn aanwijzingen dat
het hier gaat om politiemensen in burger die zich onder het publiek mengden. In strijd met
de mediaberichtgeving lijken geen voetbalhooligans bij provocaties betrokken te zijn
geweest. Op een aantal foto’s is te zien dat de oproerkraaiers oortjes dragen.
Was u gisteren op het Malieveld en heeft u gezien wat er is gebeurd? Heeft u
beeldmateriaal? Uw verhalen en materiaal helpen ons om de feiten te achterhalen.
In het bijzonder roepen wij politiemensen op om hun verhaal (anoniem) te doen. Wij
weten dat er onder uw collega’s een groeiende weerstand bestaat tegen het optreden.
Ook u kunt bijdragen in de strijd tegen dit onrecht.

https://viruswaanzin.nl/geen-onderdeel-van-een-categorie/oproep-wij-zoeken-getuigen-en-beeldmateriaal-malieveld-waren-het-voetbalhooligans-of-toch-politiemannen-in-burger/?fbclid=IwAR3O5F5DhzxxkqXupFZ0oV8Z-xPCyQefMAG0TJis08zqcxJ03KhejIPqNeo

De Covid-19 dagvaarding, 54 pagina's.
https://www.dlmplus.nl/wp-content/uploads/2020/06/Dagvaarding-Cov-19-definitief-1.pdf

Kijk, zij pakken het goed op. Precies wat de bedoeling is.

De Mos: ‘We veroordelen geweld ten stelligste, maar wij ontvangen signalen over buitensporig politiegeweld en balen van een burgemeester die met twee maten meet”

Hart voor Den Haag / Groep de Mos wil een spoeddebat in de Haagse gemeenteraad over de ontwikkelingen van zondag rondom het Haagse Malieveld.

https://www.hartvoordenhaag.nl/hart-voor-den-haag-wil-spoeddebat-over-optreden-burgemeester-remkes-en-politie/?fbclid=IwAR1NVNnnKQz4u85Z4dK_rpPNHVEOJIaSx4lw_6JphtWBNdrEvm6o-ftZn0Y

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan