Stop de Lockdown

Lach maar, maar de EU heeft in haar grenzeloze wijsheid besloten dat dat alcoholslot verplicht vanaf, ik geloof 2026, in nieuwe auto's moet komen :-(
Ach ik rij nooit tijdens het drinken van alcoholische dranken....
Zorgen dat je kinderen bij je hebt die blazen wel 🤣🤣🤣🤣

Ik ben weer aan het schrijven. En ja ik vind die QR codes achterlijk. Nu moet ik een tekst schrijven over uitgaan in België. Ik vroeg mij eigenlijk af hoe het daar is met de QR codes en het uitgaansleven. Heeft iemand hier een paar leuke weetjes over?

Ik ben weer aan het schrijven. En ja ik vind die QR codes achterlijk. Nu moet ik een tekst schrijven over uitgaan in België. Ik vroeg mij eigenlijk af hoe het daar is met de QR codes en het uitgaansleven. Heeft iemand hier een paar leuke weetjes over?

Herstarten helpt niet. Brave is up to date. het probleem ligt dus ergens bij mijn comp.
Bij jullie alles ok dus! o_O

Dank voor de snelle reacties!

Vreemd dat alles werkt op Brave behalve Forum, Xander en Gedachtenvoer!---en ik zie nu CafeWeltschmertz en Blckbx ook.--- En 'eenoorlog reeds verloren', 't wordt steeds erger. wtf!
Vivaldi browser erop zetten! Echt top

Ik vind huilen niet erg. Emotie mag men hebben.

Ik zelf ben 2 x geweigerd en het voelt zeer naar. Een keer bij Bakkerij Paulissen in Winkelcentrum Stein. Ik wilde met mijn vader daar een koffie drinken, het is een soort terras buiten de zaak, maar in het winkelcentrum. Nee hoor. De vrouw die het me uitlegde, had het er erg moeilijk mee. De boa's waren die morgen daar geweest, ze kon niet anders. Nou zei ik, dan ga ik naar de concurrent.
Een tweede geval was in Maastricht. Het betreft een klein zaakje die ook afhaal zaken aanbiedt en er is een overdenkt terrasje waar mensen dan door kunnen lopen door een winkelcentrum. Nou, ik kwam niet eens de winkel in om eventueel een koffie mee te nemen. Ik heb toen ook luid geroepen dat ik er niet in kwam omdat ik niet gevaccineerd ben. Het frustreert zeer erg hoor.
Positief is dat buschauffeurs niet meer bij binnenkomst iets over het mondkapje zeggen. Ik draag mijn kanten kapje ONDER MIJN KIN, dus heb ik een mondkapje ;) en in de bus kijkt niemand. Alle, maar dan ook echt alle mensen dragen het mondkapje wel.

Dorothé

Ik zelf ben 2 x geweigerd en het voelt zeer naar. Een keer bij Bakkerij Paulissen in Winkelcentrum Stein. Ik wilde met mijn vader daar een koffie drinken, het is een soort terras buiten de zaak, maar in het winkelcentrum. Nee hoor. De vrouw die het me uitlegde, had het er erg moeilijk mee. De boa's waren die morgen daar geweest, ze kon niet anders. Nou zei ik, dan ga ik naar de concurrent.
Een tweede geval was in Maastricht. Het betreft een klein zaakje die ook afhaal zaken aanbiedt en er is een overdenkt terrasje waar mensen dan door kunnen lopen door een winkelcentrum. Nou, ik kwam niet eens de winkel in om eventueel een koffie mee te nemen. Ik heb toen ook luid geroepen dat ik er niet in kwam omdat ik niet gevaccineerd ben. Het frustreert zeer erg hoor.
Positief is dat buschauffeurs niet meer bij binnenkomst iets over het mondkapje zeggen. Ik draag mijn kanten kapje ONDER MIJN KIN, dus heb ik een mondkapje ;) en in de bus kijkt niemand. Alle, maar dan ook echt alle mensen dragen het mondkapje wel.

Dorothé

Huilende vrouwen gaan we de oorlog niet mee winnen. Waarom ging ze hier aanvankelijk wel in mee? Vanaf die polsbandjes had ze meteen weg moeten lopen!

Mike
Waar ik je wel gelijk in geef is het feit dat je zegt: "Waarom ging ze hier aanvankelijk wel in mee? Vanaf die polsbandjes had ze meteen weg moeten lopen!".
Hier ondersteun ik je mening volledig.

Dorothé

Laatst bewerkt:

Dorothé
Deze jankende tante ook maar gelijk uitgezet. De keren dat ik geweigerd werd heb ik flink van me afgebeten, kom ik boos thuis maar daar gaat mijn trillingsgetal ook niet echt van omhoog.;)
Sinds tijden weer eens met de tram geweest, ik moest iemand helpen sjouwen, dus incl. chin-napkin; zit een zwarte jongen naast me idem met kin luier, even een knipoog en voel me alweer beter.
Hoor ik een stem via de intercom: 'mondkapjes verplicht over de neus en mond!' Kon 't weer 's niet laten: 'Fuck You!!!'
Je doet wat je kan.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan