Stop de Lockdown

Het is een terugkerende trend: nieuwe maatregelen, direct breed in de MSM een voorbeeld van iemand die zich daar niet aan houdt. De boodschap die men hiermee keer op keer probeert over te brengen: vooral gehoorzamen!

Leefbewust

QR verzet vanuit horeca, politie en artiesten | Overheid valt door de mand met uitspraken! | Wat nu?​

Meerdere mensen wijzen op een – inmiddels verwijderde – vacature met de volgende omschrijving: “Voor de bredere inzet van coronatoegangsbewijzen (CTB’s) is het – om herhaling van wat er mis ging op 26 juni te voorkomen – nodig om deze hernieuwde brede invoering goed te begeleiden en de controle van toegangsbewijzen bij activiteiten te verbeteren.”

Het gaat om de functie ‘senior projectmanager implementatie coronatoegangsbewijzen’ en het contract loopt tot 31 januari 2022, met optie tot verlenging. Neuroloog Jan Bonte reageert: “Moet ik nog meer zeggen?”

Orhan polat een turk dus, laat ie zich lekker bezig houden met zijn turkse feestjes! De kwetsbaren zijn toch gevaccineerd? So what is the problem? Dan blijven die gevaccineerden bangeriken toch lekker thuis in hun schuilkelder maar laat die kids genieten van dit leuke traditionele kinderfeestje, mafklappers!

FBCDBF7E-BD9D-4E45-8B85-3F2994701FF4.jpeg

Orhan polat een turk dus, laat ie zich lekker bezig houden met zijn turkse feestjes! De kwetsbaren zijn toch gevaccineerd? So what is the problem? Dan blijven die gevaccineerden bangeriken toch lekker thuis in hun schuilkelder maar laat die kids genieten van dit leuke traditionele kinderfeestje, mafklappers!

Bekijk bijlage 4386
Islamsterdam dus het alternatief is een post op trans als sinterklazien, LGBT pieten en Pieternellas gay Piet pot Pietertje.....
Gezellig voor kinderen een gaypride intocht

Nee, zit niets in en je doet er verstandig aan het gif van MV niet meer te drinken. Iedereen vindt de informatie die past bij zijn/haar bewustzijn. Wat zegt dit over jou?

Mike
Hij heeft gewoon te vaak gelijk vind ik.. ben het niet met al zijn artikelen eens maar veel wel.

Mooi overzicht van demonstraties:

Dus jij hebt het ook gelezen? Zit wel wat in hoor vind ik. Wat als het nou wel zo is.. als de MSM er aandacht aan geeft is het toch vaak doorgestoken kaart? Kan het fout hebben hoor. Maar denk dat waku waku een voorbeeld is voor de rest van de horeca.
Los van die MV, had ik ook geen goed gevoel bij dat hele waku waku gebeuren. Ik kan het niet bewijzen maar iets in mij zei: nee dit klopt niet, teveel aandacht in de msm ook.

Vroeg of laat komt de waarheid wel naar boven, kijk maar naar Lange Frans.

Bizarre dit, ik zei letterlijk vanmiddag nog tegen mijn man: weet je wie ik ook echt niet vertrouw? Die Jandino! Let maar op gaat ook nog wel naar buiten komen, et voila:

Hij heeft gewoon te vaak gelijk vind ik.. ben het niet met al zijn artikelen eens maar veel wel.
Ik volg die niet maar te vaak gelijk ? Als je een artikel na de gebeurtenis schrijft is dit niet moeilijk. Dit is als een verslag na een voetbalwedstrijd schrijven en dan ook bevestigen van zie je wel 1-0, had het toch gezegd. Wel waar staat dat had het toch gezegd dan voor aanvang van de wedstrijd ?

Los van die MV, had ik ook geen goed gevoel bij dat hele waku waku gebeuren. Ik kan het niet bewijzen maar iets in mij zei: nee dit klopt niet, teveel aandacht in de msm ook.

Vroeg of laat komt de waarheid wel naar boven, kijk maar naar Lange Frans.
Deze keer zit je toch echt verkeerd.

Mike

Be cateful who you follow. (Q)

Mike
Ik hoop dat je gelijk heb Mike🙏🏻

En de Q posts hebben daar zeker gelijk in en ik geloof daar ook nog heilig in. Maar ik pik gewoon overal wat op en het viel mij gewoon op dat er zoveel aandacht aan wordt gegeven. En volgens mij zeggen de mensen op het forum altijd..iets waar veel aandacht aan wordt geschonken in de MSM moet je vraagtekens bij gaan zetten.
En wat die Vrijland zegt over Willem Engel enzo daar ben ik het ook totaal niet mee eens!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan