S
Sailor
Guest
Ik kijk uit naar de volgende versoepeling; ben benieuwd wat we dan niet meer mogen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meerdere mensen wijzen op een – inmiddels verwijderde – vacature met de volgende omschrijving: “Voor de bredere inzet van coronatoegangsbewijzen (CTB’s) is het – om herhaling van wat er mis ging op 26 juni te voorkomen – nodig om deze hernieuwde brede invoering goed te begeleiden en de controle van toegangsbewijzen bij activiteiten te verbeteren.”
Het gaat om de functie ‘senior projectmanager implementatie coronatoegangsbewijzen’ en het contract loopt tot 31 januari 2022, met optie tot verlenging. Neuroloog Jan Bonte reageert: “Moet ik nog meer zeggen?”
Islamsterdam dus het alternatief is een post op trans als sinterklazien, LGBT pieten en Pieternellas gay Piet pot Pietertje.....Orhan polat een turk dus, laat ie zich lekker bezig houden met zijn turkse feestjes! De kwetsbaren zijn toch gevaccineerd? So what is the problem? Dan blijven die gevaccineerden bangeriken toch lekker thuis in hun schuilkelder maar laat die kids genieten van dit leuke traditionele kinderfeestje, mafklappers!
Bekijk bijlage 4386
Hij heeft gewoon te vaak gelijk vind ik.. ben het niet met al zijn artikelen eens maar veel wel.Nee, zit niets in en je doet er verstandig aan het gif van MV niet meer te drinken. Iedereen vindt de informatie die past bij zijn/haar bewustzijn. Wat zegt dit over jou?
Mike
Los van die MV, had ik ook geen goed gevoel bij dat hele waku waku gebeuren. Ik kan het niet bewijzen maar iets in mij zei: nee dit klopt niet, teveel aandacht in de msm ook.Dus jij hebt het ook gelezen? Zit wel wat in hoor vind ik. Wat als het nou wel zo is.. als de MSM er aandacht aan geeft is het toch vaak doorgestoken kaart? Kan het fout hebben hoor. Maar denk dat waku waku een voorbeeld is voor de rest van de horeca.
Ik volg die niet maar te vaak gelijk ? Als je een artikel na de gebeurtenis schrijft is dit niet moeilijk. Dit is als een verslag na een voetbalwedstrijd schrijven en dan ook bevestigen van zie je wel 1-0, had het toch gezegd. Wel waar staat dat had het toch gezegd dan voor aanvang van de wedstrijd ?Hij heeft gewoon te vaak gelijk vind ik.. ben het niet met al zijn artikelen eens maar veel wel.
Deze keer zit je toch echt verkeerd.Los van die MV, had ik ook geen goed gevoel bij dat hele waku waku gebeuren. Ik kan het niet bewijzen maar iets in mij zei: nee dit klopt niet, teveel aandacht in de msm ook.
Vroeg of laat komt de waarheid wel naar boven, kijk maar naar Lange Frans.
Be cateful who you follow. (Q)Hij heeft gewoon te vaak gelijk vind ik.. ben het niet met al zijn artikelen eens maar veel wel.
Ik hoop dat je gelijk heb MikeBe cateful who you follow. (Q)
Mike