Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat wordt dan een erg duur geintjeOp een gegeven moment gooien ze daar je raam voor in denk is mij al een keer gebeurd
Ja toen de tijd had ik nog wel wat met voetbal en had toen een PSV vlag achterin liggen. Ja moet je ook niet doen in de Zaanstreek. Maar ik hou wel van dwarsliggenDat wordt dan een erg duur geintje
Niet zo ongeduldig DorothéZeer zorgelijk dit. Want wanneer komt het hierheen?
Hou 15 oktober maar in de gatenNiet zo ongeduldig Dorothé
Op een gegeven moment gooien ze daar je raam voor in denk is mij al een keer gebeurd
Ja niet te geloven toch.. en dan noemen zo ons wappies vroeger als je teveel drugs had gebruikt op een feestje was je wappie tochIk had een geel hesje op het dashboard liggen met #StemZeWeg, het leverde mij een kras van voor tot halverwege de auto op
Het Dumpert publiek zijn allemaal van die HenkWestbroekjes... Rechts-progressief is gewoon een light versie van links...Het Dumpert publiek zou goed bij een gemiddelde schaapskooi passen. Zie de reacties.
Vrouw loopt weg zonder betalen
Damrak, Amsterdam. Een vrouw heeft uitgebreid zitten eten en drinken bij ‘Bravi Ragazzi’. Toen mevrouw niet naar binnen mocht om naar het toilet te gaan, wegens ongeldige QR-code , ging ze helemaal los tegen de eigenaar en besloot weg te lopen zonder te betalen. De filmer vindt het helemaal...www.dumpert.nl
Shit. ik heb zojuist ontdekt dat ik lager ben opgeleid en uit een lagere sociaal-economische groep kom.
Sloeber met LTS zwakstroomShit. ik heb zojuist ontdekt dat ik lager ben opgeleid en uit een lagere sociaal-economische groep kom.
Hou 15 oktober maar in de gaten