Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het blijft raar om de woorden ‘boa’s’ en ‘opleiding’ in dezelfde zin te zienWie had dit nou verwacht de digitale ausweis stopt niet op 1 november....
Ook na 1 november nog geen streep door coronapas
Het demissionaire kabinet durft de coronapas begin november niet te schrappen als de druk van coronapatiënten op de zorg blijft zoals die nu is. Dat zeggen bronnen bij het kabinet tegen De Telegraaf.www.telegraaf.nl
Met 5000 boa's in opleiding wisten we dat al
Snap ik, maar het kost een jaar minimaal om die eencelligen zover te krijgen dat ze een QR kunnen controleren met een app op een smartphone, en daarna moeten ze ook nog kunnen zeggen uw QR is ongeldig deze het verschil leren tussen rood en groenHet blijft raar om de woorden ‘boa’s’ en ‘opleiding’ in dezelfde zin te zien
Wat ze vooral leren is dat ze moeten zeggen tegen degenen die kritiek uiten op die QR: ik ga niet met u in discussie mevrouw, dit zijn de regels. ( in 40-45 zeiden ze dan: befehl is befehl)Snap ik, maar het kost een jaar minimaal om die eencelligen zover te krijgen dat ze een QR kunnen controleren met een app op een smartphone, en daarna moeten ze ook nog kunnen zeggen uw QR is ongeldig deze het verschil leren tussen rood en groen
Dat gaat echt niet meevallen
Ja ok maar wat heeft Hugo daar voor moeten doen bij Rutte.....Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Tenslotte is Hugo ook minister geworden
Dank je ik let ff niet op, klik en kom bij die gele pis vlek terecht, gelijk mn laptop overleden.De ongevaccineerden zijn slachtoffer van groepsdenken - Joop - BNNVARA
We worden in feite allen soldaten en als je niet meedoet met de algemene groepsnorm dan word je als een deserteur behandeld.joop.bnnvara.nl
Dorothé