Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen zorgpremie meer betalen, maar hoe dan?Snel toch maar ff kijken hoe dat zit met die zorgverzekering in 2022. Ik hoef die niet. Er zijn hier toch mensen die bij de bond overheidszaken lid waren? Die had dat toch aangevochten en gelijk gekregen?
Hoe willen ze dat dan controleren? Nog eens 5000 extra boa's?Maar toch geen lockdown voor alleen de ongevaxten?
Zorgverzekering opzeggen voor jan 2022. En dat is dat zou ik zeggen. Ff bellen met bond overheidszaken evt?Geen zorgpremie meer betalen, maar hoe dan?
Daar gaan we weer - persco vervroegd naar 2 november, 'kabinet zint op maatregelen':
Kabinet zint op nieuwe coronamaatregelen: regels voor niet-gevaccineerden geen taboe meer
Precies een maand na het loslaten van de 1,5 meterregel staan de coronaseinen weer op rood. Het kabinet komt met nieuwe maatregelen om de toename van het aantal coronapatiënten te stoppen. Specifieke regels voor ongevaccineerden worden niet langer uitgesloten.www.ad.nl
Mike
Om de niet gevaccineerden te beschermen. Jaja mooi verpakt weer die onzin. Het bloed begint al te koken.. en het klontert niet
Met spaarkaart toch? Misschien mag ik die spaarkaart straks wel op mijn werk laten zien als het aan H. het Monster ligt.
Essentieel is een rekbaar begrip voor het regime.Maar wtf gaan dat voor maatregelen zijn?? Gaan ze essentiële zaken beperken of blijft het bij uitbreiden van niet essentieel??