Melkmeisje
Well-known member
je hebt mijn jongste zoon gezien vanavond tochIk moet de eerste jongere die wakker is nog tegenkomen en net als Decem werk ik ook met deze doelgroep. Zijn beschrijving van jongeren is spot-on!
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je hebt mijn jongste zoon gezien vanavond tochIk moet de eerste jongere die wakker is nog tegenkomen en net als Decem werk ik ook met deze doelgroep. Zijn beschrijving van jongeren is spot-on!
Mike
Ik zie het ook zo, DorotheEven zo maar een gedachte van mij. Velen genieten nu van de verwarmde terrassen. Ik vermoed dat die wel gesloten zullen gaan worden omdat WIJ ervan kunnen genieten. Het zal dan wel onder het mom van CO2 zijn vanwege die warmtelampen. Maar goed, misschien klopt mijn visie wel niet.
Dorothé
Hoezo??? Alles was toch weer 'normaal'
Er zal maar een besmette ongevaccineerde boomknuffelaar in het bos hebben rondgelopen, nou dan weet je het wel! Hoppa de bomen besmetten vervolgens de gevaccineerden die nietsvermoedend rondwandelen. Het is van der zotte! Dicht dat bos!Hoezo??? Alles was toch weer 'normaal'
Er zal maar een besmette ongevaccineerde boomknuffelaar in het bos hebben rondgelopen, nou dan weet je het wel! Hoppa de bomen besmetten vervolgens de gevaccineerden die nietsvermoedend rondwandelen. Het is van der zotte! Dicht dat bos!
Maar toch geen lockdown voor alleen de ongevaxten?Ik denk dat ze dat zeker zullen doen , dan zijn er weer mensen die de prik halen...net zoals die mensen die het deden om op vakantie te gaan..en niet te vergeten dansen met j..Sen! We moeten blijven staan waar we voor staan en niet buigen. Uiteindelijk zullen we overwinnen.
Zal mij niet verbazen, zo kunnen ze er weer een paar over de streep trekken !Maar toch geen lockdown voor alleen de ongevaxten?