Stop de Lockdown

T9zjvmlyt1yyv1m38l8r62utmuixslnri.jpg

Mike

De vervangende rechter is een vrouw! Niet verwonderlijk dat deze rechter op de zwarte lijst staat. Als Willem slim is gaat ie de rechter wraken!

https://commonsensetv.nl/willem-engels-kort-geding-tegen-de-staat-op-allerlaatste-moment-rechter-vervangen/

Daarom de rechter wraken. Is niet de eerste keer voor deze rechter lees ik net. Het laat in elk geval weer een beeld zien voor de slapenden wellicht waar men hiermee bezig is.

Hier een beter leesbare link over bloemenmeisje Wendy Kroeze uit NIJMEGEN:

https://www.trouw.nl/binnenland/waarom-bloemenmeisje-wendy-kroeze-41-tussen-de-hooligans-stond-willem-alexander-motiveerde-mij~bdd7c385/

Ze werkt dus niet voor de politie, zoals beweerd werd. Ik geloofde er meteen al niets van.

Mike

Ze werkt dus niet voor de politie, zoals beweerd werd. Ik geloofde er meteen al niets van.

Ja er wordt weer van alles beweert . Ik merk dat de mensen die wakker zijn in mijn omgeving alweer vraagtekens zetten bij Viruswaanzin. En 1x raden hoe dat komt? Door diverse artikelen van Vrijland die volgens hun heel goed onderbouwd zijn. Volgens hem zitten er allerlei haken en ogen aan. Dat hele Viruswaanzin schijnt opgezet te zijn door de Elite, Willem Engel is ook gecontroleerde oppositie. De helft vd demonstranten zou betaald zijn en het zou gaan om volksvermaak.

Dus ja wakker zijn is 1 nu de rest nog.

Wel opvallend dat de bloemenvrouw Wilders noemt in het artikel. Baudet is een betere keuze gezien hij ook tegen al die maatregelen is en Wilders zo goed als zeker gecontroleerde oppositie is. Typisch wel. Mijn gevoel bij deze dame is eerlijk gezegd niet oké.

Wellicht dat je van mening veranderd als je op haar LinkedIn profiel kijkt.

Nou ik lees dat ze voorstander is van groener wonen en zonnepanelen?
Dan werkt ze ook nog in een gesloten jeugdzorgsetting? Dus met jeugd. Oké ja hmm dat kan.

Dat is weer wat anders dan dat ze bij de politie zou werken wat door meerderen over internet werd verspreid. Ze is misschien nog niet helemaal wakker.

Ja misschien tja zeker weten zullen we toch niet. Die mening deelde ik sowieso niet dat ze een agente zou zijn, dan neig ik nog eerder naar de mogelijkheid dat ze haar hebben betaald zoals sommigen beweren.

Ik vind wel dat we echt scherp moeten blijven dat ben jij Binc sowieso wel merk ik en je bent ook kritisch 👍🏻

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan