Stop de Lockdown

Hoor net die advocaat! Er is nog geen wetsvoorstel! Die trut zegt het zelf! En ook de rechter mag niet ingrijpen hierin. Maar dus blijkbaar wel demo’s verbieden? Wat is dat wijf een domme doos zeg!

Ja, nu doet ie het weer. Maar goed dat de tegenpartij een vrouw heeft als advocaat. Ik ben benieuwd of aan het einde van deze zaak meteen de rechter gewraakt gaat worden.

Ja dat hoop ik wel Binc!
Zag je hoe die trut van een rechter inging op Willem. Niet partijdig worden hoor mevrouw de rechter pas op dan val je door de mand.
Gaat ze dat straks andersom ook doen??

Hoor net die advocaat! Er is nog geen wetsvoorstel! Die trut zegt het zelf! En ook de rechter mag niet ingrijpen hierin.
Nou ja, in feite klopt dit wel natuurlijk. Wat moet de rechter dan verbieden? Een concept van iets dat nog niet eens is aangeboden ? Eigenlijk denk ik dat de rechter hier inderdaad helemaal niets mee kan.

Nou ja, in feite klopt dit wel natuurlijk. Wat moet de rechter dan verbieden? Een concept van iets dat nog niet eens is aangeboden ? Eigenlijk denk ik dat de rechter hier inderdaad helemaal niets mee kan.

Juist om deze reden moet ze de genomen maatregelen per direct verbieden. Dat bedoelde ik ook. Maar ze weet zich er goed van af te maken door te zeggen geen wetenschapper te zijn. Ze heeft dus geen reden om Willem straks ongelijk te geven op basis van gezondheid zoals kabinet zegt. Als ze dat wel gaat doen is zij dus zichzelf aan het tegenspreken.

Die advocaat vertelt het Bert en Ernie verhaal.

Wat een kut die advocaat. Lukt om de vraag van Willem heen omdat ze het niet weten. Ze haalt iets aan en vervolgens niet thuis geven. Daar ga je toch van koken of niet soms?

Het is best een gevaarlijk spelletje. Als de rechter nu uitspreekt dat het wel mag etc, dan zijn de maatregelen plots ook nog gewoon wettelijk geworden en kan het kabinte zich daaraan vasthouden, tenzij een uitspraak in hoger beroep daar weer van afwijkt.

Ik wist het!! Wraking!! Precies om de reden die Bastiaan zegt! En ook dus zoals ik zei op basis dat ze wetenschap toe past.

Inderdaad een raar wijf die rechter. Stelt zich nogal vijandig op en komt dus niet onpartijdig over. Of de wraking lukt...? vrees het ergste want ik heb dat nog niet vaak gezien.

Jaaa merkte het ook😂 serieus kreeg paar keer denk echt een hoge bloeddruk. Als ik alcohol zou drinken had ik nu even een sterke borrel gepakt pfff.

Tjonge jonge ongelooflijk allemaal. Gelukkig gaan ze zich wraken.

Jammer genoeg viel mijn life streaming steeds uit. Ik moest steeds opnieuw opstarten. Maar heb het toch wel mee gekregen.

Dorothé

Inderdaad een raar wijf die rechter. Stelt zich nogal vijandig op

Ja viel mij ook nogal op. En die reden dan van rechter vervangen.
de oorspronkelijke rechter blijkt geen corona te hebben maar is nog niet lekker maar doordat er nu een gat is gevallen doe ik het nu. Wtf!!! 2 weken kunnen voorbereiden en zij komt het een dag ervoor overnemen en dat is geen gat?? Welk gat is groter? Oh oh oh ik wilde net als Maurice paar schoenen naar mijn beeldscherm gooien.

Inderdaad een raar wijf die rechter. Stelt zich nogal vijandig op en komt dus niet onpartijdig over. Of de wraking lukt…? vrees het ergste want ik heb dat nog niet vaak gezien.

Ja, vijandig en omdat ze wetenschap hanteert. Wel word daarbij verwezen naar de uitspraak van 12 juni. Of dat zozeer verbonden kan worden aan deze zaak weet ik eerlijk gezegd niet. Maar heel duidelijk dat ze partijdig was naar de staat. En die wraking voorkomt natuurlijk nu voorlopig de uitspraak in het voordeel van het kabinet.

HELEMAAL GEWELDIG wat hier is gebeurd! GENIAAL om het de volle twee uur uit te laten spelen en zo niet alleen het OM maar ook de rechter te ontmaskeren en pas op het ALLERLAATSTE moment die wraking uit te spreken, echt MEESTERLIJK dit! Jeroen Pols en Willem Engel zijn een fantastisch tag team, die een zeer overtuigende zaak naar voren hebben gebracht die elke Nederlander kan volgen en invoelen. Daar stond de kille, bagatelliserende houding van de staat tegenover, met allerlei 'legalese' (juridisch jargon) waar een doorsnee Nederlander niets van snapt, zoals 'margin of appreciation'. Mijn bloed kookt niet, hoor, integendeel. Ik ben helemaal opgelaten, job well done!!!

Mike

Zal het, denken jullie door de wrakingscommissie worden afgewezen? Ik wil niet perse op de zaken vooruit lopen maar ik acht die kans best groot. Ik heb gewoon geen vertrouwen in die club.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan