ja Sampjes, het was zeker sterk. Nu is het afwachten met welke berichten RIVM en naar buiten komt via de media. Althans, dat is wat ik denk. Gister viel er al te lezen dat er 0 corona doden waren. Ik heb het alleen niet bij de hand en weet ook niet meer waar ik dat las en of het überhaupt gisteren wel was.
Maar als ze dus doorgaan met deze berichtgevingen is dat denk ik alleen maar in het voordeel van Viruswaanzin.
Stel dat de rechter het wrakingsverzoek afwijst. Dan hebben we weer een corrupte rechter. Plus dat de huidige rechter dan alsnog vonnis mag doen. Ook dat vonnis zal dan nergens op gebaseerd zijn als er andere berichten naar buiten komen over zieken en doden die er niet zijn. Dan volgt er een 2e wraking voor dezelfde rechter. Immers, er zijn nieuwe feiten. Maar het kan ook nog zijn dat de wrakingskamer in het nadeel beslist van Viruswaanzin. dan be ik ook wel benieuwd op welke grond. Wellicht dat de wrakingskamer dan gewraakt word. Zo denk ik het een beetje voor me te zien. Benieuwd waar dit heen gaat dus.