Stop de Lockdown

Ik heb de persco per uitzondering via YouTube bekeken. Was een lange zit.
Wat niet op TV kwam, was het volgende. Het blijft niet bij een booster. Er komen spoedig weer 2 nieuwe prikken aan, net zoals we dat al voorheen hebben gezien.

Zijn dan al die geboosterde mensen weer op dezelfde status als de ongevaccineerden wat betreft de QR-code?

Dorothé

Ik heb de persco per uitzondering via YouTube bekeken. Was een lange zit.
Wat niet op TV kwam, was het volgende. Het blijft niet bij een booster. Er komen spoedig weer 2 nieuwe prikken aan, net zoals we dat al voorheen hebben gezien.

Zijn dan al die geboosterde mensen weer op dezelfde status als de ongevaccineerden wat betreft de QR-code?

Dorothé
Dat was al bekend van Pfizer die extra, serie prikken.
En nog slapen en schijten de schapen verder onbegrijpelijk

Advocaat spant kort geding aan om nieuwe lockdown: ‘See you in court, Hugo de Jonge’​

in Mens en Dier 18 december 2021 21:00 0
Vanaf zondag geldt tot en met zeker 14 januari een harde lockdown in Nederland, heeft premier Rutte gezegd. Alleen essentiële winkels als supermarkten mogen open blijven. Verder moet bijna alles dicht.
De lockdown wordt ingesteld vanwege de omikronvariant. Volgens Rutte leidt die variant tot een vijfde golf. “We moeten nu ingrijpen om erger te voorkomen,” beweerde de premier.
Advocaat Bart Maes heeft aangekondigd dat hij een kort geding gaat aanspannen. “Ik heb net naar de persconferentie gekeken. Het. Kan. Niet. Waar. Zijn. So, here we go again!” twittert Maes.

Grof schandaal​

“We starten een kort geding. Dit kan en mag niet. Laat het schenden van onze grondrechten voor eens en altijd over zijn. See you in court, Hugo de Jonge,” schrijft rechtsfilosoof Raisa Blommestijn, één van de medewerkers van het advocatenkantoor van Maes.
Politiek commentator Eva Vlaardingerbroek, een andere medewerker van de advocaat, voegt toe: “Deze nieuwe lockdown is een grof schandaal. We starten een kort geding tegen de staat om deze gekte tegen te gaan. U kunt op ons rekenen.”

Coronapas​

Eerder startte Maes een procedure om de coronapas van tafel te krijgen. Op 28 september vond het kort geding plaats in Den Haag. Maes schreef: “Bottom line: het coronatoegangsbewijs zal nul – ik herhaal: nul – effect hebben. Enige doel is prikdrang.”
In zijn ogen is de controle op de QR-code ‘onwettig, strafbaar en discriminerend’. De rechter oordeelde dat het coronatoegangsbewijs ‘niet onrechtmatig’ is. Begin vorige maand liet de advocaat weten dat hij druk bezig is met de dagvaarding voor het hoger beroep.

Binnenstad vanmiddag razend druk. De lafkappen waren banger dat de kerstinkopen niet meer op tijd binnen waren, dan dat ze zo bang zijn voor een zoveelste variant. Heb wel paar mensen gehoord die tegen ander zeiden: nog 1 winkel, en dan wil ik naar huis. Ze zijn de drukte niet meer gewend denk ik?

Binnenstad vanmiddag razend druk. De lafkappen waren banger dat de kerstinkopen niet meer op tijd binnen waren, dan dat ze zo bang zijn voor een zoveelste variant. Heb wel paar mensen gehoord die tegen ander zeiden: nog 1 winkel, en dan wil ik naar huis. Ze zijn de drukte niet meer gewend denk ik?
Mensen zijn bang voor de overheid, de maatregelen en vooral bang om buiten de massa te vallen. Dat virus is het probleem niet voor hen.

• Leuk
Waarderingen: Surv
Zo'n mierenhoop daar zou ik ook snel klaar mee zijn.

Van de NOS-live-blog:

Branchevereniging sportscholen: 'Bewegen zou juist gestimuleerd moeten worden'​

De aankondiging dat de sportscholen tot zeker 14 januari dicht moeten blijven, leidt tot onbegrip en frustratie bij sporters en sportaanbieders. Dat zegt Ronald Wouters, directeur van de branchevereniging NL Actief, in een reactie op de persconferentie.

"Sporten, bewegen en een gezondere leefstijl zouden juist in deze periode gestimuleerd en gefaciliteerd moeten worden," laat Wouters in een schriftelijke reactie weten. "De fitnesscentra in Nederland zijn onderdeel van de oplossing om mensen te helpen aan meer vitaliteit en weerstand om zo gezond mogelijk door de coronacrisis te komen."

Wouters roept op tot het erkennen van de fitnesssector als essentiële dienstverlening.
"De overheid heeft een verantwoordelijkheid om mensen aan het sporten en bewegen te houden."

• Leuk
Waarderingen: Gaia
Eerst moest iedereen gevaccineerd worden volgens de Jonge. Dus verbood hij HCQ en Ivermectine, anders mag je niet prikken. Maar 1 prik was niet genoeg. Maar zelfs na die 2e prik kon je nog steeds Corona krijgen. Dus hup een booster erbij. En nu stijgt het aantal Omicronbesmettingen zg razendsnel. Het is een volstrekt ongevaarlijke variant. En wat doen die criminelen van het OMT en de regering ze kondigden een zware lockdown af. Wie nu nog niet doorheeft dat we belazerd worden, is wel oliedom. De Kerstperiode staat voor vrede en juist nu komt deze overheid met een totaal belachelijk lockdown. Hie ziek in je hoofd moet je dan wel niet zijn. Hoe lang pikken we dit nog.ik hoop en denk dat rat Rutte zijn hand nu overspeeld heeft.

Eerst moest iedereen gevaccineerd worden volgens de Jonge. Dus verbood hij HCQ en Ivermectine, anders mag je niet prikken. Maar 1 prik was niet genoeg. Maar zelfs na die 2e prik kon je nog steeds Corona krijgen. Dus hup een booster erbij. En nu stijgt het aantal Omicronbesmettingen zg razendsnel. Het is een volstrekt ongevaarlijke variant. En wat doen die criminelen van het OMT en de regering ze kondigden een zware lockdown af. Wie nu nog niet doorheeft dat we belazerd worden, is wel oliedom. De Kerstperiode staat voor vrede en juist nu komt deze overheid met een totaal belachelijk lockdown. Hie ziek in je hoofd moet je dan wel niet zijn. Hoe lang pikken we dit nog.ik hoop en denk dat rat Rutte zijn hand nu overspeeld heeft.
Voor de vele hoog intelligente nsbderlanders gaat het goed, ff lockdown (tot eind maart of zo) daarna prik 4 en 5 ... Dan zijn ze eraf... Klopt klopt wel 6 plankjes 1.8 meter ondergronds ben je eraf.....

Ze zitten lekker op schema half januari gaan ze de 2g er in gooien om weer open te kunnen. Doel bereikt. 🤮

• Verdrietig
Waarderingen: Gaia
Ze zitten lekker op schema half januari gaan ze de 2g er in gooien om weer open te kunnen. Doel bereikt. 🤮
Klopt en dan hopen ze ook dat ouders massaal hun kids laten prikken want die zijn het zat met kids thuisonderwijs geven en zelf ook werken. Gewoon tot murw drijven en ouders rennen met hun kind straks naar een priklocatie. Of scholen alleen nog open met 2G schat ik zo in.
We zullen het gaan meemaken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan