KefirKev
Well-known member
Is van FvD... had eigenlijk in FvD topic gemoeten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tja, op 8 jan a.s. is het de bedoeling dat ik naar een lezing ga van Mike D. Ik hoop dat de organisatie juist nu doorzet.De ME en politie hebben zondag in Venray een einde gemaakt aan een protestbijeenkomst van Burgerfront tegen de coronamaatregelen. Agenten vielen binnen in het pand waar de bijeenkomst werd gehouden. Daarbij werd het raam van de voordeur ingeslagen, schrijft Peel en Maas Venray.
Kijk: ME doet inval in pand waar bijeenkomst tegen coronamaatregelen wordt gehouden
Kijk: ME doet inval in pand waar bijeenkomst tegen coronamaatregelen wordt gehouden
De ME en politie hebben zondag in Venray een einde gemaakt aan een protestbijeenkomst van Burgerfront tegen de coronamaatregelen.www.ninefornews.nl
Koop gewoon een tondeuse is zo makkelijkKomt mevr Z net mee, en te leuk om dood te checken.
Kappers zijn dus dicht maar...... hondentrimsalons zijn essentieel en dus open
Ik weet al waar ik heen ga als mijn haar te lang wordt
Ik heb een te lelijke schedel voor zo'n kapselKoop gewoon een tondeuse is zo makkelijk
5 mm en maaien maar
En.... Je hebt mevr z al anders hoedje opzettenIk heb een te lelijke schedel voor zo'n kapsel
Ja, maar dan ziet iedereen mijn wiskunde knobbels....En.... Je hebt mevr z al anders hoedje opzetten
Overweeg anders gewoon een ''man bun''Ja, maar dan ziet iedereen mijn wiskunde knobbels....
Aaaaaargh, dan denken ze straks dat ik links ben...Overweeg anders gewoon een ''man bun''