Stop de Lockdown

Gisteren was ik na lange tijd weer eens in de plaatselijke supermarkt en ik heb -op verzoek- vieze gore olieballen gehaald. Bij de bakker kon het niet want dan moest je kennelijk een doek over je gezicht. De cassiere in de supermarkt had die doek onder de kin. Dit terwijl ik een jaar geleden nog gemaand werd om gezichtsbedekking te nemen door een andere cassiere in dezelfde winkel: dan wel pas na afgerekend te hebben overigens, nota bene. Er is gewoon iets aan het veranderen.

Laatst bewerkt:
Geen waanzin zo groor...

Mike
Volgens mij is het juist een zeer positieve boodschap als ik zo het hele draadje lees Mike. Het gaat die Karen erom dat de moeder gebruik maakte van de natuurlijk immuniteit van de kinderen. Verder bericht ze dat zelfs onder de geprikten inmiddels een zeer lacherige sfeer over de nieuwe 'variant' heerst en dat de hele hetze op twitter niet de juiste weergave is van wat er in de maatschappij heerst.

Virussen zijn NIET besmettelijk! Zeg me na: Virussen zijn NIET besmettelijk! Nog een keer: Virussen zijn NIET besmettelijk! Harder: VIRUSSEN ZIJN NIET BESMETTELIJK! Zo hard als je kan: VIRUSSEN ZIJN NIET BESMETTELIJK!!!

Mike
Rustig en kalm 🤣
OK dan: Virussen zijn niet besmettelijk 😇😁

[maar daar ging mijns inziens het bericht niet over ;)]

Virussen zijn NIET besmettelijk! Zeg me na: Virussen zijn NIET besmettelijk! Nog een keer: Virussen zijn NIET besmettelijk! Harder: VIRUSSEN ZIJN NIET BESMETTELIJK! Zo hard als je kan: VIRUSSEN ZIJN NIET BESMETTELIJK!!!

Mike
Al jaren grieploos, kreeg ik zowaar een HAND ! tijdens de jaarwisseling op straat van een 3-dubbel gefuxxineerde buurman en van zijn vrouw een zuinig elleboogje want zij neemt het zekere voor het onzekere 🤪
Die gaan nu vast 10 dagen apart slapen 😁

Den Haag - Leerlingen kunnen volgende week weer naar school. Het kabinet heeft maandag besloten dat het basis- en middelbaar onderwijs vanaf 10 januari weer open mag, zij het met beperkingen. Bovendien komt er verruiming voor buitensporten voor jongeren. Dat mag nu tot 17 uur, dat wordt 20 uur.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan