S
Sailor
Guest
Ver vooraf gepland dus zal met het hele draaiboek wel zijn dan, datums staan vast alleen ff een lul verhaal bij verzinnenJa klopt. Was een bericht van de school
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ver vooraf gepland dus zal met het hele draaiboek wel zijn dan, datums staan vast alleen ff een lul verhaal bij verzinnenJa klopt. Was een bericht van de school
Ja we weten hoe het werkt intussenVer vooraf gepland dus zal met het hele draaiboek wel zijn dan, datums staan vast alleen ff een lul verhaal bij verzinnen
Het is een beginVoor 1 zwembad, maar hopelijk volgen er meer!
"De eigenaar van 't Gooische bad denkt dat er na de uitspraak nog veel meer zwembaden zullen volgen. Universitair docent staats- en bestuursrecht Geerten Boogaard legt uit dat de uitspraak van de rechter in principe geldt voor alle zwembaden in een vergelijkbare situatie. De verwachting is dat bij alle zwembaden die in dezelfde positie staan, de rechter hetzelfde zal beslissen", zegt hij.
Of de uitspraak ook gevolgen heeft voor het controleren van de coronapas bij andere zwembaden, kan de rechtbank Midden-Nederland niet zeggen. "De voorzieningenrechter heeft echt alleen gekeken naar de situatie tussen de gemeente Hilversum en dit zwembad", zegt een woordvoerder."
Ach, je hebt wat grappen gemist en wat gedol met de trol, verder gaat alles nog geheel volgens plan.Trouwens, ik weet niet hoe ik dit nog kan inhalen. Ik mis er al zoveel. Ik moet vaart gaan maken.
Dorothé
Hoi Bella, ik meende eigenlijk cynisch dat ik het aantal prikken dat ik gemist heb, niet meer kan inhalen. Ik loop achter....Ach, je hebt wat grappen gemist en wat gedol met de trol, verder gaat alles nog geheel volgens plan.
Out of Shadows - Mike Smith. Toch?ik ben op zoek naar die film met die stuntman in Amerika die rouleerde over heel internet en waarin deze acteur vertelde wat er gaande is in de wereld. Ging rond vooral begin 2020. Weet iemand nog hoe die heet?
Wacht maar af; RFK maakt zich al jaren hard om het MMR vaccin dat in Amerika aan babies gegeven wordt uit het programma te krijgen. Het is juist de coctail die zorgt voor de slachtoffers, terwijl de afzonderlijk gegeven spuiten veel minder nadelige bijwerkingen hebben. Let wel dat deze spuiten al in het eerste levensjaar gegeven worden.Het zou mooi zijn als er drie-in-één-vaccins komen. Dan is het makkelijker om de achterstand in te halen.
Horeca, lekker failliet laten gaan, grote bek hebben ze maar als het erop aankomt pikken ze liever steun dat actieWal-ge-lijk
ja die, dankjewel.Out of Shadows - Mike Smith. Toch?
Ik ben te traag geweest voor de eerste ronde. Bij deze diskwalificeer ik mezelf voor de volgende ronden.Wel ja, totaal onverwacht....
Kabinet houdt rekening met twee extra vaccinatierondes in 2022
Volgens demissionair minister De Jonge zijn er nog wel veel onzekerheden.nos.nl
Het kabinet houdt er rekening mee dat er volgend jaar in totaal drie boosterrondes nodig zijn voor vaccinatie tegen het coronavirus (de ene die nu al loopt en nog twee extra), en ten minste een in 2023.
En toen kwam in mei 2022 een olifant met een lange snuit, die blies het hele verhaaltje uit...
Dorothé