S
Sailor
Guest
Laat mij maar kakelen nu het nog kanmet dat gekakel van hem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Laat mij maar kakelen nu het nog kanmet dat gekakel van hem
Vanaf de kast?Laat mij maar kakelen nu het nog kan
Vanaf de kast?
Zoiets...... Ik zit op een spar die horizontaal ligt op de storm baanHij zit op z'n stok.
Gewoon zeggen, ik ben vrijgesteld. Punt amen en uit. Medisch uitzonderingsbriefje, dikke bullshit, je bent vrijgesteld en hoeft aan niemand verantzoording af te leggen om welke motieven. Het werkt andersom, zij moeten aantonen dat je geen uitzondering hebt.Als ze naar je mondkapje vragenBekijk bijlage 7126
In een echte crisis, zoals de watersnoodramp van 1953, is het geen issue.Is dit nu wel een goed idee, sociale inzet van leger? Wat vinden jullie, voelt voor mij niet goed
Steun het burgerinitiatief!
BVNL wil dat de erf- en schenkbelasting wordt afgeschaft. Mensen moeten hun vermogen of bezit onbelast kunnen nalaten aan hun kinderen of kleinkinderen. Om dat voor elkaar te krijgen is BVNL een burgerinitiatief gestart.bvnl.nl
Klopt maar ik zie een mogelijk scenario dat gevaarlijke ongeprikten naar ziekenhuizen worden gebracht, gedwongen en met hulp van leger.In een echte crisis, zoals de watersnoodramp van 1953, is het geen issue.
Dick
Geen goed gevoel: niet tekenen. Stop met doemscenario's in je hoofd te creeeren, vanwege de kracht van gedachten en door....Klopt maar ik zie een mogelijk scenario dat gevaarlijke ongeprikten naar ziekenhuizen worden gebracht, gedwongen en met hulp van leger.
ja je hebt gelijk, heb het ook al weer van me af laten glijden. Maar kreeg wel zo'n soort gedachte kronkel even.Geen goed gevoel: niet tekenen. Stop met doemscenario's in je hoofd te creeeren, vanwege de kracht van gedachten en door....
“Het is klaar! West Betuwe moet gewoon weer open vanaf nu! De VVD West Betuwe is tegen de QR-maatschappij die de samenleving splijt dus we willen zeker geen 2G! Het is tijd voor de G van Gezond verstand! Dan kunnen ondernemers weer ondernemen en zijn burgers weer vrij!” schreef VVD West Betuwe dinsdag op Twitter.
Muiterij binnen de VVD?
VVD West Betuwe rebelleert: 'Wij zijn keihard tegen 2G!'
Een tweedeling in de samenleving is verschrikkelijk, dat heeft met liberaal niks te maken, stelt VVD West Betuwe.www.ninefornews.nl
Ik vraag via fakebook aan de lokale GBP wie op de kieslijst voor vrijheid is en tegen QR maatschappij. De raadsleden houden zich graag op de vlakte maar zo moeten ze wel laten zien waar ze staan.Er zijn binnenkort verkiezingen.