S
Sailor
Guest
Iets klopt er niet aan deze tweet
Het Swabinet gooit de samenleving open of de samenleving gooit het Swabinet achter slot...
Lijkt me veel beter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iets klopt er niet aan deze tweet
Heb je hem doorIets klopt er niet aan deze tweet
Het Swabinet gooit de samenleving open of de samenleving gooit het Swabinet achter slot...
Lijkt me veel beter
Alles kwijt door corona
Beste wel misselijkmakende humor eigenlijk in deze tijd
Duidelijk weerNog wat observaties uit Brussel in het straatje van @fatsnotbad
Meisjes/jonge vrouwen lopen op straat met maskers, knettergek.
Eerste restaurant, meisje (25 ofzo) met masker wil onze QR scannen en we moesten dus direct de tent verlaten omdat we die niet hadden
Tweede restaurant. Dikkere man, half in de 50 denk ik. masker onder zijn kin Vragen wij of we moeten scannen? Neeehheeee, kom vooral binnen en ga lekker eten
Vrouwen zorgen voor de ellende met het aanhouden van de cojona
Zoals Mike zou zeggen: Geen waanzin zo groot....Nog wat observaties uit Brussel in het straatje van @fatsnotbad
Meisjes/jonge vrouwen lopen op straat met maskers, knettergek.
Eerste restaurant, meisje (25 ofzo) met masker wil onze QR scannen en we moesten dus direct de tent verlaten omdat we die niet hadden
Tweede restaurant. Dikkere man, half in de 50 denk ik. masker onder zijn kin Vragen wij of we moeten scannen? Neeehheeee, kom vooral binnen en ga lekker eten
Vrouwen zorgen voor de ellende met het aanhouden van de cojona
Daar heeft Mike gelijk in, jammer is dat....Zoals Mike zou zeggen: Geen waanzin zo groot....
Vrouwen kunnen niet opnieuw bedraad worden. Ze moeten in toom gehouden worden door krachtige mannen.Daar heeft Mike gelijk in, jammer is dat....
Dat moet gerepareerd worden!!