Luz
Well-known member
Was er weer een pestconferentie? Handig zo'n korte samenvatting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is je linkse educatie die om de hoek komt kijken, gezondheids advies 2 middagen per week posten op joop.nlDit roept bij mij toch nog wel wat emoties op.
Kan het niet zo zijn, dat de normies wel een beetje in de gaten krijgen dat dat prikabonnement waar wij al tijden over spreken werkelijkheid wordt? Ze kunnen met hun cognitieve dissonantie nog niet bij de grote kwaadwaardige opzet, dus willen het gevaar van de QR code nog niet zien. Laten testen om via herstelbewijs de boosters te ontlopen? Sprak laatst vriendin die al die tijd niet kon geloven hoe ik erin stond. Maar die vertelde dus wel dat ze omdat ze op vakantie wilde van de zomer geprikt was. Die booster sloeg ze over, maar had een paar zakelijke tripjes komend voorjaar, en hoopte dat ze voor die tijd een herstelbewijs kon scoren om die code te krijgen. QR gevaar wilde er nog steeds niet in bij haar, want: "ze weten toch alles al van je, en hoeveel kwaad kan dat nou?"Kansloos verloren.
Kan het niet zo zijn, dat de normies wel een beetje in de gaten krijgen dat dat prikabonnement waar wij al tijden over spreken werkelijkheid wordt? Ze kunnen met hun cognitieve dissonantie nog niet bij de grote kwaadwaardige opzet, dus willen het gevaar van de QR code nog niet zien. Laten testen om via herstelbewijs de boosters te ontlopen? Sprak laatst vriendin die al die tijd niet kon geloven hoe ik erin stond. Maar die vertelde dus wel dat ze omdat ze op vakantie wilde van de zomer geprikt was. Die booster sloeg ze over, maar had een paar zakelijke tripjes komend voorjaar, en hoopte dat ze voor die tijd een herstelbewijs kon scoren om die code te krijgen. QR gevaar wilde er nog steeds niet in bij haar, want: "ze weten toch alles al van je, en hoeveel kwaad kan dat nou?"
Versoepelingen???? Je maakt een grapje neem ik aan.... Er is niemand die jou, mij of wie dan ook iets op kan leggen.Zijn jullie ook zo blij met de versoepelingen? We mogen nog steeds niks als niet-geprikten.
Is er iets veranderd dan..... Of nog steeds 1.5 meter
Bekijk bijlage 7382
Je zal vast wat gemist hebben...Maar bij jou komen ze toch alleen voor het huishouden of de tuin, of heb ik iets gemist
Deze is supergoed. Afprinten en op mijn panel voor volgende week manifestatie in Agen. TOP!!!Is er iets veranderd dan..... Of nog steeds 1.5 meter
Bekijk bijlage 7382
Is er iets veranderd dan..... Of nog steeds 1.5 meter
Bekijk bijlage 7382
Hier ook, allemaal heppie de peppie met hun QR want nu "mogen" ze weer uit eten of naar de Efteling.Die willen vast allemaal graag een QR. Ik ken mensen die zeggen ‘wakker’ zijn maar rennen nu wel naar de GGD om te testen want ze willen die QR, fuck you!
Laat ze lekker. Is niet mijn wereld! In mijn wereld kan alles en zonder beperkingHier ook, allemaal heppie de peppie met hun QR want nu "mogen" ze weer uit eten of naar de Efteling.
Vooral dat "we mogen weer"
In mijn wereld ookLaat ze lekker. Is niet mijn wereld! In mijn wereld kan alles en zonder beperking