butterfly2023
Well-known member
Wat voor supplementen worden er momenteel hier genomen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat voor supplementen worden er momenteel hier genomen?
Leuke en informatief blog. Die tip van dat bad, geweldig!Ik heb daar een heuse blog over geschreven, mét kortingscodes!
Welke supplementen ik en mijn kinderen nemen. / Blog | Heal Thy Self
Dit zijn de 100% natuurlijke voedingssupplementen die mijn kinderen en ik nemen, volledig op basis van geconcentreerde voeding, dus geen synthetische pilletjes.www.healthyself.nl
Ik eet al mijn voedsel rauw en krijg op deze manier ontzettend veel enzymen binnen.2024-05-16 | Seminar - GRATIS deelname* | Enzymen, de oplossing 'verteert'! | Yours Healthcare
Dit gratis* seminar word je aangeboden door TIMM Health Care. Enzymen, de oplossing 'verteert'! Een efficiënte manier ter controle van darm, ontsteking en neuro-inflammatie.www.yours-healthcare.nl
Ik heb het al vaker gehad over enzymen. Toen ik die ging toevoegen (als supplement) had ik opmerkelijk veel verbetering in de darmen/stoelgang en ben o.a. verse papaya gaan eten. Sindsdien gebruik ik dus enzymen.
Nu blijkt er een seminar te zijn maar ik heb een hekel aan seminar,s. Duurt me te lang.
Kan zijn dat anderen hierin geinteresseerd zijn.
Ik slik van Vitakruid de D3/K2 druppels. Goed of niet goed?Ik heb daar een heuse blog over geschreven, mét kortingscodes!
Welke supplementen ik en mijn kinderen nemen. / Blog | Heal Thy Self
Dit zijn de 100% natuurlijke voedingssupplementen die mijn kinderen en ik nemen, volledig op basis van geconcentreerde voeding, dus geen synthetische pilletjes.www.healthyself.nl
Nee. Zit zonnebloemolie in. Is al eens voorbij gekomen hier.Ik slik van Vitakruid de D3/K2 druppels. Goed of niet goed?
Ik heb zelf ter inspiratie het lijstje supplementen van Daan de Wit ter hand genomen (die ook Weston Price eet), hij neemt ook hoge d3/k2Ik slik van Vitakruid de D3/K2 druppels. Goed of niet goed?
Nee niet goed Vitakruid maakt alles in een fabriek en is dus allemaal synthetisch.Ik slik van Vitakruid de D3/K2 druppels. Goed of niet goed?
Ik heb zelf ter inspiratie het lijstje supplementen van Daan de Wit ter hand genomen (die ook Weston Price eet), hij neemt ook hoge d3/k2
Ik neem de laatste tijd zelf https://www.body-supplies.nl/vitamine/vitamine-k/mk-7-vitamin-k-2-300mcg-now-foods.html?channable=418a4c756e697175655f6964006e6f772d666f6f64732d6d6b2d372d3330302d363022&variation=533=3559&gad_source=1&gclid=CjwKCAjww_iwBhApEiwAuG6ccGPPyWBHW-qf5rCbOpFIyyguyiHog1JlVlDsQDhgY9xdizV_R3WbuRoCt-YQAvD_BwE 2 per dag
En wat druppels d3 erbij: https://www.deonlinedrogist.nl/now-...HONa6Zoh6p8weIGBRBoMSwpBHVUYyklBoCZ1gQAvD_BwE
Hier nog het lijstje van Daan de Wit
Volgens mij neemt hij wel vit. A:N
Nee niet goed Vitakruid maakt alles in een fabriek en is dus allemaal synthetisch.
Onze lichamen zijn niet in een fabriek gemaakt en willen gewoon echte voeding.
Daarnaast werken vitamine A, D en K2 met elkaar samen. Daar schrijf ik ik m'n vitamine A blog wat uitgebreider over. Ook de WAPF heeft veel geschreven over dit trio, in feite is dit een van de pilaren van het werk van Price: eet alle in vet oplosbare vitaminen in overvloed. Dus die Green Pasture levertraan met boterolie, dat is gewoon echte voeding, maar dan geconcentreerd en in een potje.
Door alleen vit D en K2 te nemen en dan ook nog eens synthetisch schop je de natuur in de war.
tegenwoordig op basis van olijfolie,ik neem niets met zonnebloemolie.Nee. Zit zonnebloemolie in. Is al eens voorbij gekomen hier.
Ik zie dat bananenjam de orgaanmix neemt, en Binc de levercapsules. Nu twijfel ik welke het beste zou zijn, ik denk dat ik toch voor de orgaanmix ga.Leuke en informatief blog. Die tip van dat bad, geweldig!
Volgens mij neemt hij wel vit. A:
Kabeljauwleverolie, koudgeperst, van Dropi. Voor omega 3 en vitamines A en D in natuurlijke verhouding.
Bij mij werken die supplementen anders wel, die d3 druppels en k2 pillen (van Now). Nu begrijp ik dat het niet zo goed is.
ik neem per dag ook 2 capsules Green Pastures levertraan met boterolie,kan ik daardoor de vit D laten vervallen?
Ik zie dat bananenjam de orgaanmix neemt, en Binc de levercapsules. Nu twijfel ik welke het beste zou zijn, ik denk dat ik toch voor de orgaanmix ga.
Ik denk dat de orgaan mix een goede keuze is. En daarnaast nog orgaan zoals bv lever apart nemen. Naast de lever gaat er hier ook veel niet doorheen. Esther ik heb wel een vraag. Over magnesium. Zoaks de bysglicinaat malaat en tauraat. In welke organen kunnen we dat vinden? Voor mij is via de huid onvoldoende. Als we het niet uit orgaan kunnen halen dan moeten we het van de fabriek hebben?Vroegah aten we alle organen van het dier, daarom kies ik zelf voor de orgaanmix.
Lever is wel absolute koning wat beterft voedingsstoffen, dus voor veel mensen kan het slim zijn om die er bij te nemen.
Daarnaast is de lever een behoorlijk groot orgaan en dus aten we daar vroeger relatief ook meer van.
Dus zelf neem ik ook nog regelmatig lever er naast, door m'n gerechten, of in capsules.
Je weet dat je 5% korting krijgt bij Real Roots?
ORGAANMIX CAPSULES
Real Roots gevriesdroogde runder orgaanmix capsules zijn 100% natuurlijk van Nederlandse runderen die in sociale kuddes in het wild leven. Koop nu!realroots.nl
Ik denk dat de orgaan mix een goede keuze is. En daarnaast nog orgaan zoals bv lever apart nemen. Naast de lever gaat er hier ook veel niet doorheen. Esther ik heb wel een vraag. Over magnesium. Zoaks de bysglicinaat malaat en tauraat. In welke organen kunnen we dat vinden? Voor mij is via de huid onvoldoende. Als we het niet uit orgaan kunnen halen dan moeten we het van de fabriek hebben?