Supplementen

ja dat snap ik wel, maar magnesium uit zeemineralen is dus WEL goed.. omdat het niet syntetisch is...

zag dat Puur Mieke mij ook zo'n proefzakje had opgestuurd bij de bestelling

Ik vind het een acceptabele magnesium en ik ken de productontwikkelaar, hij heeft echt een gouden hart.
Maar toch geef ik er de grote voorkeur aan om mineralen en vitaminen in hun oorspronkelijke vorm te nemen. Dus ik combineer die magnesium met kzz.

Als ik onderstaand bericht lees dan klinkt dat goed.
Maar hoe weet ik dan dat het syntehtisch is ja of nee?
Misschien rechtstreeks aan Mattisson vragen?

Mattisson Multi Magnesium

Mattisson Multi Magnesium is een mix van 5 verschillende magnesiumvormen: Magnesium Citraat, Malaat, Tauraat, Bisglycinaat en Aquamin® Magnesium.

Magnesium is een mineraal dat nodig is voor veel processen in het lichaam. Het draagt bij aan een normale werking van de spieren, speelt een rol bij de overdracht van zenuwprikkels en is betrokken bij het geheugen en het concentratievermogen.
De Magnesium varianten in dit product zijn organisch gebonden vormen van magnesium, die door de hoge biologische beschikbaarheid makkelijker worden opgenomen dan anorganisch gebonden vormen. Onze dagelijkse voeding bevat over het algemeen voornamelijk anorganisch gebonden magnesium, aangezien dit de vormen zijn die in de bodem voorkomen.
Bekijk product

Laatst bewerkt:

Mattisson Multi Magnesium is een mix van 5 verschillende magnesiumvormen: Magnesium Citraat, Malaat, Tauraat, Bisglycinaat en Aquamin® Magnesium.

Magnesium is een mineraal dat nodig is voor veel processen in het lichaam. Het draagt bij aan een normale werking van de spieren, speelt een rol bij de overdracht van zenuwprikkels en is betrokken bij het geheugen en het concentratievermogen.
De Magnesium varianten in dit product zijn organisch gebonden vormen van magnesium, die door de hoge biologische beschikbaarheid makkelijker worden opgenomen dan anorganisch gebonden vormen. Onze dagelijkse voeding bevat over het algemeen voornamelijk anorganisch gebonden magnesium, aangezien dit de vormen zijn die in de bodem voorkomen.
Bekijk product
Had je deze nog in huis? Ziet er idd ook goed uit.

Ik vond ook nog deze https://www.puurmieke.nl/zee-magnes...yOhHZezk_PBqKgpAl_mjhqeVq4A-E0pIaAmyqEALw_wcB

Daar had Puur Mieke een teststripje van meegestuurd bij m'n vorige bestelling. Zou deze ook goed zijn?

Ik denk sowieso beter dan de magnesiumcitraat van Now: https://www.deonlinedrogist.nl/now-...QQak9ZlHqiwzEqJHrEcphMTzAW-WTrekaArNjEALw_wcB

Misschien rechtstreeks aan Mattisson vragen?

Bekijk product

Zodra er zo'n tekentje van staat (met een rondje er om) dan weet je dat het synthetisch is want natuurproducten kunnen niet gepatenteerd worden...

Ik heb nog een paar pakjes visoluten ( voor de ogen)over.. als iemand interesse heeft.. 60 stuks per pakje €75,-
20240412_220928.jpg

Ik ben wel geintereseerd.
Heeft dit produkt geholpen voor je ogen?
Ik heb wel een pot Maxim,s Eyes ooit geslikt maar die capsules zijn op en waren te groot voor mij om in 1 keer door te slikken.
Zit er een houdbaarsheidsdatum op?

Ik ben wel geintereseerd.
Heeft dit produkt geholpen voor je ogen?
Ik heb wel een pot Maxim,s Eyes ooit geslikt maar die capsules zijn op en waren te groot voor mij om in 1 keer door te slikken.
Zit er een houdbaarsheidsdatum op?
De houdbaarheidsdatum is 10 -2025 ..bij mijn moeder heeft het wel geholpen.

Staar.
Slechte darmen en antibiotica zullen wel de schuldige zijn.
Staar = [o.a.] gebrek aan vitamine C
De retina [van je oog] wordt aangetast door de schermen.
Daarom heeft Apple ook een retina scherm.

Germaanse geneeskunde / emotioneel / psychisch: [iets] niet willen zien.

VOEDINGSSUPPLEMENTEN ZIJN GEVAARLIJK

Althans zo beweren de heren en dames van de Europese commissie.

De EU voert de aanval uit op voedingssupplementen. Deze zouden “nefast zijn voor onze gezondheid” 😳

Er komen regels en restricties aan op de hoeveelheid maximale doses je aan supplementen mag nemen. De voorstellen zijn er al, de wetten volgen.

Dit terwijl alcohol, roken en fast food niet aan banden wordt gelegd. Dit terwijl de negatieve invloed van life style, chemische e.a. stress op ziekte is bewezen. Dit terwijl pesticiden zoals glyfosaat terug voor 10 jaar goedkeuring heeft gekregen. Dit terwijl bijwerkingen van bijwerkingen van zgn “geneesmiddelen” dik, ziek en afhankelijk maken.

De EU, de WHO, BIG PHARMA en “hun” overheden hebben het slechtste met U voor en willen NIET dat je gezond, autonoom en vrij denkt, beweegt of leeft.

Hoe duidelijk moet het nog worden?

Niet de zieke, wel de gezonde mens is blijkbaar een gevaar voor overheid en farmaceutische geneeskunde.

Visoluten zijn wel erg prijzig. Ik neem al heel lang levertraan (de goede) en als ik zoek naar visoluten kom ik bij vis uit.

VOEDINGSSUPPLEMENTEN ZIJN GEVAARLIJK

Althans zo beweren de heren en dames van de Europese commissie.

De EU voert de aanval uit op voedingssupplementen. Deze zouden “nefast zijn voor onze gezondheid” 😳

Er komen regels en restricties aan op de hoeveelheid maximale doses je aan supplementen mag nemen. De voorstellen zijn er al, de wetten volgen.

Dit terwijl alcohol, roken en fast food niet aan banden wordt gelegd. Dit terwijl de negatieve invloed van life style, chemische e.a. stress op ziekte is bewezen. Dit terwijl pesticiden zoals glyfosaat terug voor 10 jaar goedkeuring heeft gekregen. Dit terwijl bijwerkingen van bijwerkingen van zgn “geneesmiddelen” dik, ziek en afhankelijk maken.

De EU, de WHO, BIG PHARMA en “hun” overheden hebben het slechtste met U voor en willen NIET dat je gezond, autonoom en vrij denkt, beweegt of leeft.

Hoe duidelijk moet het nog worden?

Niet de zieke, wel de gezonde mens is blijkbaar een gevaar voor overheid en farmaceutische geneeskunde.

't is wat :(

ik had nog een kleine opmerking. Ik had destijds van een orthomolulair therapeut gehoord, via social media, dat een hoge D3/k2 wordt aangeraden.

Dus bijvoorbeeld losse d3 druppels van now en daarbij losse capsules k2 300 mcg. Of een combi d3/k2 supplement. Hier op het forum wordt dit echter afgeraden omdat het ook de ondersteunende vit. A mist die in levertraan/boterolie aanwezig is. Ik vraag mij dan toch af hoe komt deze orth. therapeut er dan bij?
Hij schreef dit voor in de tijden van veel griep en 'cojona'verschijnselen. Nu merk ik zelf ook wel dat het niet helemaal goed valt hoor (heb deze hoge d3/k2 wel genomen). Beetje brainfog.

ik had nog een kleine opmerking. Ik had destijds van een orthomolulair therapeut gehoord, via social media, dat een hoge D3/k2 wordt aangeraden.

Dus bijvoorbeeld losse d3 druppels van now en daarbij losse capsules k2 300 mcg. Of een combi d3/k2 supplement. Hier op het forum wordt dit echter afgeraden omdat het ook de ondersteunende vit. A mist die in levertraan/boterolie aanwezig is. Ik vraag mij dan toch af hoe komt deze orth. therapeut er dan bij?
Hij schreef dit voor in de tijden van veel griep en 'cojona'verschijnselen. Nu merk ik zelf ook wel dat het niet helemaal goed valt hoor (heb deze hoge d3/k2 wel genomen). Beetje brainfog.
Lijkt mij dat je dat aan die bewuste therapeut moet vragen en niet aan ons...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan