Supplementen

Vanaf vandaag 10% korting bij Real Roots in plaats van 5!
Ze verkopen ook Green Pasture levertraan.

Code esther10
(esther5 vervalt dus!)

Vreemd, ze bespreken hier een hoop ingredienten maar ik kan het niet openen.
Ik krijg van hen wel regelmatig info over gezondheid . en kan het dan wel openen,
maar niet altijd alles lezen zonder een betalend lid te zijn

Laatst bewerkt:

Die macrogol van de Reguliere geneeskunde moet je niet willen.

Ik ben geinteresseerd in voldoende elektrolyten. Ik slik al calium, magnesium maar een goed produkt in 1 keer lijkt me handiger.

Die macrogol van de Reguliere geneeskunde moet je niet willen.

Ik ben geinteresseerd in voldoende elektrolyten. Ik slik al calium, magnesium maar een goed produkt in 1 keer lijkt me handiger.
Drink je veel gewoon water ?

In 1 keer handiger ? Wat te denken van sole, of H202, of bottenbouillon ?

Ik heb wel zeezout ja en goeie bouillon van Eko.
Het voelt alsof ik een kalium tekort heb?
Hoe? geen kracht in benen. Armen voelen ook slap. zou ook nog door het hart kunnen komen.
Banane hebben veel kalium.

Acupunctuur prikt altijd mijn darmen en hoofd omdat ik praat over duizeligheid.
Wel eens zo,n poppetje gezien? Alles staat met alles in verbinding.
Nu weet ik het zeker. Darmen doen niets meer.
Ik probeer er nog iets van te maken.
Ik praat trouwens al 15 jaar over zenuwschade. Kon het bewijs nooit vinden. Nu wel.
Neurogene Darm.
Vraag me af of de goede theeen die ik heb (paardebloem enz.) nog invloed uit kunnen oefenen op zenuwschade van de darmen.
Ik probeer logisch te denken.

Laatst bewerkt:
Ik kan lezen tot ik een ons weeg maar daarmee heb ik het probleem niet opgelost.

Dit is nog wel interessant om na te spitten.
Gisteren senna thee gedronken. die zorgde altijd voor stoelgang. Vandaag nada.
Ik blijf mijn best doen maar zie het somber in.

Ik zou de l glutamine, glutathione, en NAC van vitakruid willen gaan nemen. Ik weet dat dit synthetisch is, maar wat zou dan een goede natuurlijke wp vervanger zijn? Want ook met wp voeding kom je natuurlijk nooit aan diezelfde hoeveelheden, lijkt mij.

Een stukje terug werd dit supplement besproken. Is dit goed genoeg om te bestellen?

Natuurlijk zit er ook magnesium in voedsel (bananen) maar ik lijk extra nodig te hebben.

Ik zou de l glutamine, glutathione, en NAC van vitakruid willen gaan nemen. Ik weet dat dit synthetisch is, maar wat zou dan een goede natuurlijke wp vervanger zijn? Want ook met wp voeding kom je natuurlijk nooit aan diezelfde hoeveelheden, lijkt mij.

Een stukje terug werd dit supplement besproken. Is dit goed genoeg om te bestellen?

Natuurlijk zit er ook magnesium in voedsel (bananen) maar ik lijk extra nodig te hebben.
Bananen is niet weston price lijkt me dus geen goede bron. Maar dat wist je wel toch. Wat betreft de magnesium die je noemt weet ik het niet. Ik heb zelf citraat van now (idd synthetisch) en zeemagnesium van Puur mieke maar neem t de laatste tijd niet. Wel magnesiumspray op de huid. 👍

Iemand bekend met NAD+?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan