Een van de geldschieters achter de organisatie van Pam Geller, die de Mohammed-cartoonwedstrijd in Garland, TX heeft georganiseerd, is het American Enterprise Institute, de denktank die de architecten zijn van de oorlog in Irak in 2003. Ayaan Hirsi Ali verliet Nederland in 2006 na de nodige controverse over de leugens die ze had verteld om de Nederlandse nationaliteit te krijgen, Het TV-programma Zembla heeft deze leugens feilloos ontmaskerd:
Helaas heeft het tot veel te weinig opschudding gewekt in ons politiek correcte kikkerlandje, omdat we collectief deze bewezen leugenaar en fraudeur zielig waren gaan vinden, zo zielig dat Rita Verdonk uiteindelijk besloot haar het Nederlanderschap niet af te nemen. Het werd Hirsi Ali echter te heet onder de voeten en ze vertrok naar Amerika, waar ze meteen werd opgenomen door het American Enterprise Insititute, voor wie ze nog steeds werkt. Dit betekent dat ze al die tijd voor het AEI heeft gewerkt en niets meer dan een Israelisch-Amerikaanse agent was. Vandaar ook al die leugens over haar naam, haar achtergrond en haar vermeende uithuwelijking en eerwraak.
Eenmaal weg uit Nederland hebben we het er hier in Nederland simpelweg niet meer over gehad, want zo doen we dat in Nederland: geen vragen stellen en door naar de orde van de dag. Denk ook aan de fascistische vader van Maxima, die graag mensen levend uit vliegtuigen gooide, of het beruchte fotorolletje van Srebrenica. We lullen nergens meer over, want onze overheid waakt over ons, nietwaar?
Ik ben ook een beetje klaar met Alex Jones en zijn medewerkers. Het viel me de laatste maanden op dat op zijn websites prisonplanet.com en infowars.com steeds vaker artikelen van het AEI in het algemeen en Hirshi Ali in het bijzonder werden geplaatst. Uiteraard zijn deze artikelen stuk voor stuk sterk anti-moslim en anti-islam. Wat voor mij de deur dicht deed was de recente aanslag in Texas, in de spreekwoordelijke achtertuin van Alex Jones. Ik was dan ook zeer benieuwd wat Alex Jones en consorten hierover te melden hadden, maar ze kozen ervoor niet om de false flag te ontmaskeren maar om kritiek te leveren op de 'linkse' media die volgens hen te poliiek correct waren om de Mohammed-cartoons in beeld te brengen:
http://www.prisonplanet.com/media-censors-muhammad-cartoons-after-garland-attack.html
Op prisonplanet.com staat vandaag dit artikel, afkomstig van een andere site, dat de sentimenten van Alex Jones en co. perfect weergeeft:
http://www.shtfplan.com/headline-ne...best-tweet-in-the-history-of-twitter_05062015
Ik ben normaal geen fan van censuur en ben ook niet kapot van de manier waarop de reguliere nationale en internationale media selectief bepaalde dingen wel of niet naar buiten brengt, maar ik vind het getuigen van respect om die Mohammed-cartoons inderdaad niet te tonen. Het is een big deal voor moslims en waarom zou hier niet respectvol aan gehoor moeten worden gegeven? Ik vind de tweet van die 'komiek' dat zijn favoriete Mohammed-cartoon de met kalk getrokken lijnen waren op de plek waar de lijken van de twee schutters voor het gebouw waren doodgeschoten eveneens ongepast. 'Vrijheid van meningsuiting' heeft te maken met respect voor elkaar en NIET de 'vrijheid' om elkaar diep te beledigen.
Er is ook een recente
Israel-special, waarin Jones het confict tussen Israel en de Palestijnen een 'regionaal conflict' noemt, iets wat ze zelf moeten uitvechten en waar wij niets over te zeggen hebben. Recentelijk plaatste Jones dit artikel van Michael Snyder op zijn sites:
http://endoftheamericandream.com/ar...ack-obamas-obsession-with-a-palestinian-state
Er zijn stemmen op het internet die beweren dat Alex Jones een zionistische agent is. Eerlijk gezegd geloof ik dat niet. Het probleem is eerder dat Ales Jones zo'n typisch Amerikaanse conservatieve christen is die zich in de luren heeft laten leggen over zionistisch Israel op basis van de frauduleuze
Scofield-bijbel uit 1908. Omdat extremistische 'moslims' ook massaal christenen in het midden-oosten uitmoorden is Jones de islam niet al te gunstig gezind.
Geen woord over de
Armeense genocide waarin anderhalf miljoen mensen de dood vonden, waarvan de meerderheid christenen, uitgevoerd door JODEN. Of over de
Holodomor (hongersnood) in Oekraine van 1932-1933, die misschien wel 10 miljoen ethnische inwoners het leven heeft gekost, waaronder veel christenen. Ook deze genocide werd uitgevoerd door bolsjewistische JODEN. En dan is er natuurlijk nog de zio-connectie met Hitler, die de joodse holocaust mogelijk maakte in de tweede wereldoorlog, en de langzame holocaust die Israel al sinds 1948 pleegt op de Palestijnen. Amerikaanse conservatieve christenen kijken maar al te vaak de andere kant op wanneer deze ongemakkelijke feiten op tafel komen. Deze religieuze filter maakt dat ze selectieve waarheden aannemen en stelling innemen voor 'joden' en tegen 'moslims'.
Ik blijf de sites van Jones wel volgen, want er staan ook veel goede dingen op, maar heb het wel nu echt gehad met zijn 'christelijke' visie op bepaalde gebeurtenissen. De allerbeste site op het internet voor waarheidsvinding is en blijft voor mij whatreallyhappened.com van Michael Rivero.
Mike