Syrie

Amerikaanse gevechtsvliegtuigen zijn maar liefst 5 keer voorafgaand aan het bombardement op het ziekenhuis van Artsen Zonder Grenzen in Kunduz overgevlogen. Het ziekenhuis was duidelijk herkenbaar van bovenaf aan grote vlaggen:

http://news.nationalpost.com/news/world/u-s-gunship-made-five-passes-over-afghan-hospital-despite-9-foot-flags-iding-it-as-a-medical-facility-msf

Mike

Ik was laatst in gesprek met een aantal bekenden van mij en we hadden het dus over NWO, Rusland , vluchtelingen en de hele mikmak. En iemand van hen denkt dus dat wat Poetin doet ook gewoon een schijnvertoning is. Dat hij ook in die elite zit. En het hele spelletje meespeelt. Die elite is heel makkelijk in mensen afmaken ( zie die holosistische artsen bijv of Kennedy en heel veel anderen, waarom hebben ze dat dan nog niet bij Poetin gedaan was zijn vraag? Hij noemt het een toneel voorstelling, zij volgen het script vd NWO en Poetin doet lekker mee.

Ik ben niet onder de indruk van al die lui die zeggen dat Poetin onderdeel uitmaakt van de gecontroleerde oppositie. Ik heb deze discussies al lang en breed met diverse forumleden gevoerd.

Mike

dQstSji.jpg

1DHf64j.jpg

AqHYXHM.jpg

PClc8xf.jpg

jC5S4ie.jpg

HHa9hOp.jpg

8qwlkx3.jpg

WT7foBX.jpg

Mike

Geschiedenis herhaald zich. Keer op keer.
Er is altijd wel een lichting gehersenspoelde idioten te vinden die het vuile werk willen opknappen.

John Kerry gooide destijds zijn medailles over dat hek. En nu is hij samen met zijn baas, de 'vredespresident', verantwoordelijk voor het ene gewapende conflict na het andere. Hoe de zaken een keer kunnen nemen!

Mike

Dat is natuurlijk een slecht gevolg. Laten we hopen dat er echter steeds meer mensen hun ideeën in de goede richting veranderen en daarbij blijven en ook een goed voorbeeld voor anderen zullen zijn.

Dat was eigenlijk wat ik uit die video heb gehaald.

Ik snap het Godsgeschenk, heb je ook helemaal gelijk aan. Ik moest alleen meteen denken aan dit filmpje van de Vietnam periode. Daarna hebben we nog de 1e golf oorlog gehad met o.a het "golfoorlogsyndroom" en ga zo maar door. Ze leren het echt nooit daar lijkt het wel.

David Icke nogmaals:

Ik vind deze man zeer goed. Alleen zijn opvattingen over reptilians en Ufo's neem ik met een dikke korrel zout. Voor de rest is hij mega interessant over heel veel thema's.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan