Syrie

Het is inderdaad steeds hetzelfde verhaaltje.
Toch blijft het voor mij een raadsel of het dan wel of helemaal niet plaatsgevonden heeft.
Als zoiets niet heeft plaatsgevonden, dan zou het toch moeten uitkomen, mensen zouden dan toch moeten gaan spreken hierover.....

Met welk doel dit gedaan wordt, dat is natuurlijk helemaal duidelijk.

Dorothe

Tja, het is natuurlijk een false flag, dus het kan best wel hebben plaatsgevonden, maar anders dan weergegeven.

Maar dat wisten we inderdaad al.

Dorothe

Ik denk dat deze aanslagen wel echt hebben plaatsgevonden, maar zeker weten doe ik het niet. In het verleden zijn er ook genoeg hoaxes geweest namelijk (Sandy Hook, Orlando shooting, etc.).

Mark

Ook zo'n vaak voorkomend bij dit soort aanslagen: de politie kende hem al en/of wilde hem al uitzetten.

Maar het wordt nog mooier:

De man die ervan wordt verdacht dat hij de aanslag op de kerstmarkt in Berlijn heeft gepleegd, was sinds juli 2015 in Duitsland. Hij zwierf een tijd rond in het land en bevond zich de laatste tijd in Berlijn. Zijn asielverzoek werd afgelopen juni afgewezen. Hij kon volgens Jäger niet worden uitgezet, omdat hij geen identiteitsbewijs had en Tunesië hem niet als burger erkende.

Hij had geen identiteitsbewijs. Wat hebben ze dan gevonden in die truck?
Koekoek!

http://nos.nl/artikel/2149518-duitsland-wilde-terreurverdachte-berlijn-uitzetten.html

Mark

Welke mensen laten zich dan met zo een vies spelletje in? Ik bedoel de uitvoerder. Of te wel het zijn fundamentalisten die geloven dat ze daardoor in de 'hemel' komen.... of het zijn gehuurde krachten.

Dan moet je toch ook wel niet normaal zijn.

Dorothe

Mensen doen veel voor geld en als ze toch informatie gaan lekken worden ze omgelegd. Mindcontrol (religie, ISIS) is ook goed mogelijk.

Mark

Ja. Het is echter vaak zo dat ze toch gedood worden. Deze mensen calculeren dat misschien al in en denken dat ze dan in de hemel komen en xxxx maagden krijgen (hoe zat het ook alweer?)

Dorothe

En weer een openbaring: het twittermeisje Bana staat met haar familie op de foto met Erdogan!

C0Nbf6vVEAAxVyF.jpg

C0Nbf60VIAA4rZN.jpg

Mark

De valse vlag in Berlijn.

Wat mij ook opvalt is dat er nergens foto's of filmpjes van ooggetuigen opduiken, als je in aanmerking neemt dat zo'n 90% de ganse dag die telefoon in de hand heeft.
Toevallig was er een journaliste Emma Rushton in Berlijn. Haar carriere kon vast nog een boost gebruiken. https://twitter.com/ERushton/media

Ik durf het niet meer woordelijk weer te geven, maar op de Duitse tv had men gevraagd geen foto's etc.. op Facebook en Co te zetten.

Dit uit respect.

Ik vind dit wel een beetje vreemd.

Dorothe

Die Peekay Truth weet altijd de juiste beelden op te sporen en zijn commentaar, met dat Australische accent, is ronduit geweldig, telkens weer! Het is duidelijk, de beelden liegen niet: er is een vrachtwagen die markt naar binnen gereden, nt zo goed als die vachtwagen in Nice is binnen komen rijden, maar er is wederom geen enkele dode of gewonde te betreuren. Dorothe, een speciale opdracht aan jou: speur de Duitse alternatieve media af, er moet hier toch veel meer over te vinden zijn!

Mike

Ik zal (als ik thuis ben) kijken. Ik moet helaas kerstavond en 2e kerst ook werken, dus wanneer ik die info heb, ik weet het niet exact.

Ik zal mijn best doen.

Dorothe

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan