Syrie

Bij een False Flag gebeurt het wel echt (maar er zit een andere waarheid achter), een hoax is nep.
Dus het is wel echt gebeurt, of het aantal slachtoffers klopt etc. dat is de vraag.

Wat mij ook bezig houd is het volgende:
Kan het zijn dat de opperste elite/illuminatie/cabal hier indirect achter zit - dus niet direct-? Wat bedoel ik hiermee:
Ik weet niet of ze alles organiseren. Misschien weten ze dat als men al die immigranten in een andere cultuur zet en dan de zaak met salafisme nog een beetje aandikt, dat er vanzelf zulke aanslagen gepleegd worden door daadwerkelijk fundamentalisten. Dus dat er daadwerkelijk die dader is en dat hij het gewoon uit eigen overwegingen gedaan heeft. Dus niet ingehuurd of zo, maar echt. Zulke mensen nemen dan ook op de koop toe dat ze uiteindelijk omkomen, maar dat hebben ze dan voor Allah gedaan. Ik vind het namelijk een beetje moeilijk om te geloven dat iemand zich hiervoor laat inhuren. Je moet toch echt wel zelf hier achter staan om zoiets te doen met de waarschijnlijk dodelijke afloop voor de dader zelf.
Natuurlijk is het geheel georkestreerd door de elite, maar ik denk dat de zaken zich zo vanzelf ontwikkelen en dat de elite dit weet. Ze sturen en het is als dominosteentjes, die vallen dan op een gegeven moment vanzelf om.

Dorothé

Ik denk dat beide opties mogelijk zijn Dorothe. Of de elite zet aan tot een dergelijke daad dus indirect verantwoordelijk of ze hebben mensen ingehuurd of gedwongen al dan niet onder valse voorwendsels (wie weet wat hem beloofd is of waarmee hij bedreigd is). Er hoeft maar een heel klein groepje echt op de hoogte te zijn, paniek doet de rest wel.

Een vrachtwagen kapen kan nog lukken als de kaper met een smoes de chauffeur benadert (zie op de site van transport online waar vluchtelingen aanklopten voor water en vervolgens de hele truck leeg roofden). Maar als er een bijrijder aanwezig was: hoe kan iemand in zijn eentje 2 man aan? Meestal zijn vrachtwagenchauffeurs ook nog stevige mannen).
Zo'n vrachtwagen is ontzettend hoog, het stapt heel anders in dan in een personenwagen.

Overigens zag ik dat de bankrekening voor de vrouw van de bijrijder al werd vermeld, dus wie geld wil storten ....https://www.facebook.com/Usługi-Transportowe-ARIEL-Żurawski-374848702674478/?fref=ts

Ik denk er zo het volgende over:
Er worden steeds meer aanslagen in scene gezet (False Flag of Hoax), dit altijd gedaan door vluchtelingen/ immigranten /illegalen. De mensen krijgen een haat op en vooral angst voor deze mensen die met miljoenen zijn binnengekomen. Dus ze zijn overal en overal loert het gevaar…

Steeds weer wordt er medegedeeld dat men al al het mogelijke over de betreffende dader wist. De mensen gaan dus om meer beveiliging roepen en beveiliging op extreem gebied met complete big brother controle. (Probleem-oplossings-denken).

Wat men dan mee in koop neemt is dat men zelf ook zo gecontroleerd wordt.
Zo ontstaat er de controle op de sociale media, mensen moeten elkaar controleren en elkaar aangeven als men iets vermoedt wat tegen de wenselijke politieke correctheid gaat. Fake news wordt overal van de daken geroepen, en ook dat moet tot in de finesse gecontroleerd worden en in de kiem gesmoord worden.
Dan krijgen we dus de politiestaat. Dit moet er snel door, voordat libertarisme/populisme er door is. Vandaar deze extreme toename van aanslagen en geconcentreerde mensenmassa’s eigenen zich hier uitstekend voor.

Ter aanvulling:

I.p.v. 'conspiracy theory', wat inhoudt dat het allemaal een vooropgezet spel is, gooit men het op 'coincidence theory' en 'incompetence theory'. Dit houdt in dat e.e.a. gebeurt op basis van 'toeval' (zo is het heel toevallig dat er zo vaak oefeningen gaande zijn op dat moment die exact hetzelfde scenario beoefenen) en daarnaast hebben de autoriteiten (vooral de veiligheidsdiensten) altijd gefaald, incompetentie dus. En dat terwijl ze de verdachten altijd wel vooraf in het vizier hadden. De overheid kan dan naar de falende veiligheidsdiensten wijzen, terwijl de veiligheidsdiensten wijzen naar de overheid omdat deze d.m.v. bezuinigingen of verstikkende regelgeving de uitvoering van hun taken bemoeilijkt.

Het eind van het liedje: meer geld en bevoegdheden naar de veiligheidsdiensten, gemilitariseerde politie en meer van dat soort maatregelen. Je krijgt dan de krankzinnige situatie dat de inlichtingendiensten niet in staat waren om dergelijke aanslagen te voorkomen, maar desondanks geloofd moeten worden in hun bevindingen achteraf en er zelfs meer geld naartoe moet!

Het motief is inderdaad een grotere politiestaat, staat van beleg (zoals in Frankrijk, die nu al 3 keer is verlengd na Charlie Hebdo) in het binnenland en op geopolitiek niveau uitlokking van een conflict tussen christenen en moslims (clash of civilizations), meer buitenlandse interventie (met name in Syrie en Irak) en als het even kan ook een conflict tussen oost (Rusland, China) en west.

Mike

Wat mij ook bezig houd is het volgende:
Kan het zijn dat de opperste elite/illuminatie/cabal hier indirect achter zit – dus niet direct-? Wat bedoel ik hiermee:
Ik weet niet of ze alles organiseren. Misschien weten ze dat als men al die immigranten in een andere cultuur zet en dan de zaak met salafisme nog een beetje aandikt, dat er vanzelf zulke aanslagen gepleegd worden door daadwerkelijk fundamentalisten. Dus dat er daadwerkelijk die dader is en dat hij het gewoon uit eigen overwegingen gedaan heeft. Dus niet ingehuurd of zo, maar echt. Zulke mensen nemen dan ook op de koop toe dat ze uiteindelijk omkomen, maar dat hebben ze dan voor Allah gedaan. Ik vind het namelijk een beetje moeilijk om te geloven dat iemand zich hiervoor laat inhuren. Je moet toch echt wel zelf hier achter staan om zoiets te doen met de waarschijnlijk dodelijke afloop voor de dader zelf.
Natuurlijk is het geheel georkestreerd door de elite, maar ik denk dat de zaken zich zo vanzelf ontwikkelen en dat de elite dit weet. Ze sturen en het is als dominosteentjes, die vallen dan op een gegeven moment vanzelf om.

Net als Elkedageenei ben ik van mening dat beide waar kunnen zijn. Je krijgt op deze manier natuurlijk een 'self-fulfilling prophesy'. Denk aan de Syrie-gangers vanuit Nederland en andere landen. Als je een groep als ISIS onbelemmerd laat ronselen via social media met spectaculaire filmpjes, wetende dat er beinvloedbare jonge moslims zijn die opgegroeid zijn met een ideaal van een islamitisch kalifaat, dan is het natuurlijk vragen om problemen. Als deze beinvloedbare jonge mannen uit een cultuur komen die stelt dat het een eer is om je leven te mogen geven voor een islamtische jihad, dan is dat ook vragen om problemen.

Je creeert het probleem dus vanzelf op deze manier door hier en daar de boel een handje te helpen met nepaanslagen. Men kan alleen uitvergroten wat er al is en de moslimcultuur leent zich uitstekend voor dergelijke uitwassen. Laat een politicus vervolgens uitkramen dat we niet de complete moslimcultuur hier op af moeten rekenen en je krijgt haat en nijd vanwege een overheid die alles vergoeilijkt en geen concrete maatregelen neemt.

Dit werkt de populisten in de hand en dit is een groot risico voor het establishment, maar de geopolitieke agenda gaat voor en dat is voor Europa vernietiging van de westerse, christelijke cultuur en vervanging door de multiculturele samenleving met een groot accent op islamitische overheersing. Het werkelijke gevaar komt dan ook niet van buitenaf, maar van binnenuit middels het cultureel marxisme, dat bevolkingen en culturen in onverenigbare identiteitsgroepen indeelt op basis van ras, geslacht en seksuele voorkeur. De vijand bevindt zich allang binnen de poorten!

Mike

En dan was er diezelfde dag nog de moord op de Russische ambassadeur in Ankara. Peekay Truth heeft ook hier het nodige over te zeggen:

De man ligt op een hagelwitte vloer en er is geen spat bloed. Bovendien ligt hij er wel heel mooi bij, alsof hij gekruisigd is. En hoe krijg je het voor elkaar om in je rug te worden geschoten en ook op je rug dood te liggen? Ook deze gebeurtenis stinkt aan alle kanten!

Mike

In Duitsland zal de verspreiding van vals nieuws in de toekomst als een misdrijf worden bestempeld. De Christlich Demokratische Union (CDU) van bondskanselier Angela Merkel werkt aan een wetsvoorstel waardoor de bewuste verspreiding van verkeerde berichtgeving strafrechtelijk zou kunnen worden vervolgd.
http://nl.express.live/2016/12/16/verspreiden-van-vals-nieuws-wordt-een-misdaad/

Ik hoop niet dat het zulke vormen in Nederland gaat aannemen.
Dan is de overlevingskans van een website zoals deze zeer klein.

Het zou verschrikkelijk zijn.

Ze gaan, geloof ik, dan ook de mensen die zulke sites bezoeken hard aanpakken.

Dorothe

Weer een nepvideo in HD van ISIS, deze keer worden er twee Turkse soldaten 'verbrand':

http://rusvesna.su/news/1482485131

Mike

Truthstream Media over de aanslag op de Russische ambassadeur:

Zo sta ik er ook in op het ogenblik: wel een false flag, geen hoax.

Mark

Absoluut een hoax. Er is geen bloed, hij wordt in de rug geschoten en ligt ook op zijn rug en er zijn nog wel meer dingen die niet kloppen. Bekijk de video's van Peekay Truth hierover.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan