Tekorten van materialen, voedsel etc.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Shantilove
  • Startdatum Startdatum
Een van de grotere werkgevers in Duitsland, het verzendhuis Otto, zet haar werknemers letterlijk in de kou. Op alle kantoren van het bedrijf zal de thermostaat naar 15 graden worden verlaagd.
En toch zullen de mensen dit weer omarmen als nodig zijnde.

Dorothé

Uiteraard ze zullen zeggen: dan doe ik toch gewoon een extra dikke trui aan ipv in opstand te komen. Er moet kennelijk veel meer gebeuren wil de mens in opstand komen.
Het in opstand komen is nog daar aan toe. Het belangrijkste is voor jezelf durven toe te geven dat het niet juist is. Dat is wat er moet gebeuren. De mensheid moet inzien dat het niet juist is wat er gebeurt. Als het Q-verhaal niet zou bestaan, dan zou ik wanhopig zijn. Want als het ervan af zou hangen in hoeverre de mensheid wakker is, dan geloof ik niet dat er een verandering gaat komen. Gelukkig laat het Q-verhaal ons zien dat de kentering wel komende is.
We moeten allemaal langs de afgrond gaan, een scare event.
Het is heel belangrijk dat de mensheid het gaat inzien, want alleen zo kunnen we een volgende val voorkomen. Alleen zo weet de mens waar hij zich tegen moet wapenen. Als hij dit niet weet, staan we sneller dan gedacht met onze voeten weer in dezelfde shit. En dit alleen maar omdat de mens nog steeds niet weet wie de vijand is en welke tactieken die gebruikt. Wij denken dat in onze geciviliseerde maatschappij de vijand wel zichtbaar zou zijn en wij hem zouden herkennen. Niets is minder waar. De vijand, de duivel aast nog steeds op ons maar nu in een net pak en praat hij met een moderne mond. Daar laten de mensen zich nu door om de tuin leiden. Adam en Eva van nu hebben nog steeds niets geleerd. Dus willen we de slang voor eens en altijd negeren en daarmee verslaan, dan moet zowel Eva als Adam weten wie die slang is en wat die slang wil en vooral hoe de slang hen wil verleiden. Steeds weer keer op keer.

Dorothé

Het in opstand komen is nog daar aan toe. Het belangrijkste is voor jezelf durven toe te geven dat het niet juist is. Dat is wat er moet gebeuren. De mensheid moet inzien dat het niet juist is wat er gebeurt. Als het Q-verhaal niet zou bestaan, dan zou ik wanhopig zijn. Want als het ervan af zou hangen in hoeverre de mensheid wakker is, dan geloof ik niet dat er een verandering gaat komen. Gelukkig laat het Q-verhaal ons zien dat de kentering wel komende is.
We moeten allemaal langs de afgrond gaan, een scare event.
Het is heel belangrijk dat de mensheid het gaat inzien, want alleen zo kunnen we een volgende val voorkomen. Alleen zo weet de mens waar hij zich tegen moet wapenen. Als hij dit niet weet, staan we sneller dan gedacht met onze voeten weer in dezelfde shit. En dit alleen maar omdat de mens nog steeds niet weet wie de vijand is en welke tactieken die gebruikt. Wij denken dat in onze geciviliseerde maatschappij de vijand wel zichtbaar zou zijn en wij hem zouden herkennen. Niets is minder waar. De vijand, de duivel aast nog steeds op ons maar nu in een net pak en praat hij met een moderne mond. Daar laten de mensen zich nu door om de tuin leiden. Adam en Eva van nu hebben nog steeds niets geleerd. Dus willen we de slang voor eens en altijd negeren en daarmee verslaan, dan moet zowel Eva als Adam weten wie die slang is en wat die slang wil en vooral hoe de slang hen wil verleiden. Steeds weer keer op keer.

Dorothé
Goede observaties, Dorothe. De scare event is absoluut noodzakelijk, want ook de hoge energieprijzen en zelfs een dreigende hongersnood zullen de massa niet in opstand brengen. De hypnose is te groot, hun ego zou dan op zijn schreden moeten terugkeren en toegeven dat ze al die tijd fout zaten. En zolang de overheid ons nog kruimels toewerpt kan datzelfde ego hen overtuigen dat we toch maar mooi geholpen worden door onze misbruikers, het is Stockholm-syndroom ten top en het ultieme spirituele faillissement van de mensheid.

Behalve als we in een EXISTENTIELE OVERLEVINGSSTAND worden gebracht. De angstige massa zal eerst mee gaan in de oorlogshitserij, maar gaandeweg door krijgen dat dit wel heel erg gevaarlijk wordt voor hen en hun nabestaanden. Diegenen die hun basisveligheid en -zekerheid buiten zichzelf zoeken zullen bedrogen uitkomen bij een overheid die deze keer niet meer met kruimelwerk de schone schijn ophoudt, maar juist vol voor de totale afbraak en vernietiging gaat. Dat zal het moment zijn voor The Great Awakening en daarom is dit scare event ook noodzakelijk. Triest dat het zo ver moet komen maar het is wat het is, dit is nu eenmaal waar we staan als mensheid.

Mike

Laatst bewerkt:
frog.jpg
Mocht ik gedurende de winter gaan klinken als één van de 'red de schapen' ...
de komende maanden is dat een stuk voordeliger om warm te blijven

:unsure: Teveel mensen maandbedrag energie aan het aanpassen?
Mijn energiebedriijf login pagina 'in onderhoud'... jaja...

:unsure: Teveel mensen maandbedrag energie aan het aanpassen?
Mijn energiebedriijf login pagina 'in onderhoud'... jaja...
Zou me niets verbazen. Ik had het eerst zelf online verlaagd, en daarna gebeld om het nog verder te verlagen. Maar zag laatst voorbij komen dat ze nu bewijs vragen, als je uitlegt dat je energiebesparende maatregelen hebt genomen. En de actie: nietonzeschuld loopt wellicht ook goed.

Ik hoor niets anders dan dat de gasmaatschappijen miljoenen extra verdienen.
Door geen incasso laat ik weten dat ik niet zoveel geld heb voor die hoge rekening.
Zouden meer mensen moeten doen. Ze weten dan niet of we het wel of niet kunnen betalen. Het is maar mooi makkelijk om zelf zoveel te verdienen en doen alsof ze te kort komen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan