Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nope, niet met je lage inkomsten. Staat smijt met (ons belasting-) geld en heeft dit als zoethoudertje voor iedereen in petto. Voor zowel november als december, dus 2 x 190 euro in mindering.Ik krijg zojuist bericht dat de energie mij. 190,- in mindering gaat brengen.
Opdracht van de staat. zal wel met mijn lage inkomsten te maken hebben.
Dit is dus wat ze noemen: DuivelsstrekenNope, niet met je lage inkomsten. Staat smijt met (ons belasting-) geld en heeft dit als zoethoudertje voor iedereen in petto. Voor zowel november als december, dus 2 x 190 euro in mindering.
In januari gaat de belasting weer terug van 9 naar 21 % (waarmee ze energie tot luxegoed rekenen ipv eerste levensbehoefte ), en dan gaat dat energieplafond in. (dan maakt de overheid de energiebedrijven rijk, door het absurde verschil tussen onze hoge prijs en de nog hogere prijs van de energiemaatschappij te betalen, wederom van onze belastingen).
Doe Zelf Normaal
doezelfnormaal.nl
Eerst zijn buit teruggeven aan de gemeenschap = bevolking.Ik word steeds optimitischer dat hij hetzelfde lot ondergaat als Tjauwtsjesku.
Ja maar, die handelaars lopen natuurlijk wel het risico....Als de gasprijs stijgt merkt de consument dat gelijk. Ala de gasprijs daalt merken we dat niet.
Het lijkt wel op de benzineprijs.
'Autovrije zondag en avondklok voor dieselauto's niet uitgesloten' als dieseltekort te ver oploopt
Er dreigt een dieseltekort in Nederland, als in december een verbod ingaat op de import van ruwe olie uit Rusland. En dat heeft grote gevolgen; niet alleen voor de prijs aan de pomp. Transport en Logistiek Nederland vertelt hoe groot de zorgen zijn.eenvandaag.avrotros.nl
Een echte auto rijdt op diesel..... Gelukkig heb ik dan geen echte auto, benzine 1 op 5 ok das weer minderminder, gelukkig is het geen Tesla op kolenDat is slecht nieuws, een echte auto rijd op diesel.
Geen diesel voor tractoren is geen voedsel.
Geen diesel voor vrachtwagens is geen transport kortom dat word honger voor mensen in de stad als dat doorgaat.
Benzine is voor gazonmaaiers.Een echte auto rijdt op diesel..... Gelukkig heb ik dan geen echte auto, benzine 1 op 5 ok das weer minderminder, gelukkig is het geen Tesla op kolen