C
copypaste
Guest
Dan moet je maar gaan shoppenJa ik ben daar dus ook bang voor nou ja bang.. ben wel voorbereid maar niet voor een half jaar ofzo..denk dat ik het 2 maanden kan uitzingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan moet je maar gaan shoppenJa ik ben daar dus ook bang voor nou ja bang.. ben wel voorbereid maar niet voor een half jaar ofzo..denk dat ik het 2 maanden kan uitzingen
Hahaha ik kan niet meer kwijt heb nu ook weer geen supergroot huis ofzo. Maar ik heb tenminste waterfilters dus dat is wel het belangrijkste vind ik zelf. Zonder wasser ga je deaudDan moet je maar gaan shoppen
Als je ruimte tekort komt moet je plek maken.... Keuzes maken heHahaha ik kan niet meer kwijt heb nu ook weer geen supergroot huis ofzo. Maar ik heb tenminste waterfilters dus dat is wel het belangrijkste vind ik zelf. Zonder wasser ga je deaud
Vooropgesteld dat diegene die zich heeft voorbereid vergeten was om ook wapens te hebben.Als je ruimte tekort komt moet je plek maken.... Keuzes maken he
Of zorgen voor wapens en voldoende munitie dan kan je altijd nog shoppen bij iemand die te veel heeft
Ok maar eerlijk hoe groot is de kans dat iemand wapens heeft, zolang hij niet in Amsterdam komt klein als hij nu in Texas zou wonen zou die kans anders uitpakkenVooropgesteld dat diegene die zich heeft voorbereid vergeten was om ook wapens te hebben.
Zodra, de prijs 120 is, dan mag het maandbedrag weer omhoogEn wanneer krijgen burgers dit te zien op hun gasrekening?