Toch een beetje gerechtigheid. Daar ga je dan met je deuggebakjes. PSGWSP.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Fransen zijn bang voor een black-out deze winter. Een flink aantal kerncentrales ligt stil en de angst is dat er straks onvoldoende elektriciteit is om alle huishoudens en bedrijven van stroom te voorzien.
Ah fuck dan moet ik mijn airco aanzetten om af te koelenEU-hoofddiplomaat Borrell: Meer dan 17 graden in huis is een "misdaad tegen EU-waarden" - Frontnieuws
Sancties tegen Rusland, energiecrisis, inflatie. De koude winter staat voor de deur. Voor EU-hoofddiplomaat Josep Borrell (75) kan het niet koud genoeg zijn. Nu is het tijd om te bewijzen dat we bereid zijn te sterven voor de idealen van de democratie, schrijft Exxpress.at. Borrell heeft de...www.frontnieuws.com
Mike
Nederlanders moeten de waterkraan dichtdraaien. Als het aan het kabinet ligt, gaat het drinkwaterverbruik van consumenten en bedrijven de komende jaren met 20 procent omlaag. Dat is volgens minister Mark Harbers (Waterstaat) nodig vanwege de bevolkingsgroei en een toenemend tekort aan schoon drinkwater.
Nieuwe rampencampagne
Op 1 december begint een campagne waarin Nederlanders wordt verteld hoe ze zich de eerste 72 uur moeten kunnen redden zonder gas, water en stroom na een cyberaanval of ramp. Tips daarvoor zijn te raadplegen op de al bestaande site crisis.nl, die is ontwikkeld door de NCTV.
Ah wat lief zeg dat ze ons hierover informeren en helpen , ik zei toch dat de overheid het beste met ons voor heeft.Nederlanders niet goed voorbereid op ramp: 'We zijn een kwetsbaar land'
Donderdag begint een nieuwe campagne om burgers alerter te maken.nos.nl