Angelface
Well-known member
![nos.nl](https://cdn.nos.nl/image/2024/11/12/1156983/1024x576a.jpg)
Uitzending over nepstroomstoring moest duidelijk maken: dit kan morgen gebeuren
"Het zou in theorie morgen kunnen gebeuren. Hoe voorbereid ben je dan?", zei regisseur Hans de Kleine in NOS Met het Oog op Morgen.
![nos.nl](https://static.nos.nl/img/favicon/favicon-32x32.png)
![122.jpg 122.jpg](https://www.fatsforum.nl/data/attachments/36/36933-8d6b42b6b0a63c9ec77eb57a9a837801.jpg?hash=PnaMi6mUcv)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
10 days of darkness![]()
Uitzending over nepstroomstoring moest duidelijk maken: dit kan morgen gebeuren
"Het zou in theorie morgen kunnen gebeuren. Hoe voorbereid ben je dan?", zei regisseur Hans de Kleine in NOS Met het Oog op Morgen.nos.nl
Bekijk bijlage 36936
NL bevolking angst aanjagen en dan met nonsens 'oplossingen' komen:
voor 72 uur water = 3 liter per persoon per dag en wat gedroogd voedsel inslaan.
Waarmee ga je dat gedroogd voedsel klaarmaken, weken & koken ?
Waar spoel je het toilet mee door voordat je hudo-gaten in de tuin gaat graven?
Waar was je jezelf mee ?
Wat als er 10 dagen geen water uit de kraan komt, of 30 dagen of 3 maanden of zelfs langer ?![]()
Ja, precies !Mensen slaan elkaar zowat de hersens in voor extra wc papier of korting bij een elektronica winkel.
Zal nog gezellig worden als er geen eten en drinken is.
Vergelijk dat met Gaza, waar mensen bewust worden uitgehongerd en alles delen met elkaar, zelfs de katten. Wat zegt dit over onze cultuur en die van hen?Mensen slaan elkaar zowat de hersens in voor extra wc papier of korting bij een elektronica winkel.
Zal nog gezellig worden als er geen eten en drinken is.
Zou dat zijn omdat hun cultuur stukken minder 'inclusief & divers' is ?Vergelijk dat met Gaza, waar mensen bewust worden uitgehongerd en alles delen met elkaar, zelfs de katten. Wat zegt dit over onze cultuur en die van hen?
Mike
Het consumentenprogramma vergeleek 13 producten van A-merken en het voordeel is soms nog groter dan de 1+1 gratis-aanbiedingen.
Voor die producten was Kassa in Nederland €161,69 kwijt en bij onze oosterburen slechts €73,75, minder dan de helft.
Jammer dat ik niet dicht bij de grens woon.
120euro op 10kg ? Dat is 12euro per kilo goedkoper.Voor de kerst iets van 120 euro bespaart op 10 kg Kerry Gold roomboter.
179 per pakje bij de Lidl. Hier lokaal in de super iets van 4,60 of 4,80 pp. Online 4,49.120euro op 10kg ? Dat is 12euro per kilo goedkoper.
Ik zie hier in de Carrefour KerryGold voor een pakje, dacht ik rond de 4euro /met of zonder zout)
De Duitse Lidl?179 per pakje bij de Lidl. Hier lokaal in de super iets van 4,60 of 4,80 pp. Online 4,49.
We moesten per drie pakjes afrekenen ..super aardige kassiere nam gewoon rustig de tijd daarvoor. De nederlanders met een volle kar cola lieten me voor ..1 doosje zou niet zolang duren. Maar dat duurde toch ff iets langer. Doorgaans besteed ik mijn geld lokaal bij de Odin en veelal bij vlees- of rauwe melkboeren of andere kwaliteitswinkeltjes voor b.v. desembrood.
Klopt Mike.De Duitse Lidl?
Mike