Telegram groep

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vuurvogel
  • Startdatum Startdatum
Goedemiddag allemaal.

Zojuist heb ik een nieuwe Telegram groep aangemaakt, omdat het in de bestaande Kronakreuners groep heel onoverzichtelijk werd!

Hoop dat mensen nu ook echt deze Only News groep gaan gebruiken voor alle links en dergelijke te delen, zodat de originele Kronakreuners groep wordt gebruikt waar het voor bedoeld is!

Hieronder een uitnodigingslink die jullie kunnen gebruiken om lid te worden van deze Only News groep van Kronakreuners.

https://t.me/joinchat/HFsf8-9qczbx9u8E

Groetjes Ragnar

Graag gedaan👍🏻 hopelijk wordt het wel wat overzichtelijker nu..maar net wat Mike zegt en daar heeft hij gelijk in..kijk uit voor fake news en rare onbetrouwbare sites..ook ik plaats dingen die achteraf niet betrouwbaar bleken. Maar gelijk er weer eraf gehaald👍🏻

Ragnar

Goedemiddag allemaal.

Zojuist heb ik een nieuwe Telegram groep aangemaakt, omdat het in de bestaande Kronakreuners groep heel onoverzichtelijk werd!

Hoop dat mensen nu ook echt deze Only News groep gaan gebruiken voor alle links en dergelijke te delen, zodat de originele Kronakreuners groep wordt gebruikt waar het voor bedoeld is!

Hieronder een uitnodigingslink die jullie kunnen gebruiken om lid te worden van deze Only News groep van Kronakreuners.

Groetjes Ragnar
Helaas is de link verlopen, ik zou graag lid willen worden, zie hier mijn "credentials" hahah.

Peace

Vamilie, een nieuw initiatief voor mensen die willen verbinden met buurtgenoten.
Kijk op https://www.vamilie.nl/aanmelden om te kijken of er in jouw regio een Vamilie-groep is. (Of richt er zelf één op.)
Ik dacht eerst, tja, het zoveelste initiatief, allemaal versnippering... maar ik ben toch blij dat ik heb gekeken in de Vamilie-groep van mijn stad. Daar heb ik 'per toeval' mijn overbuurvrouw leren kennen, met wie ik nu een goede klik blijk te hebben. We wonen al vier jaar tegenover elkaar maar hadden elkaar nog nooit ontmoet!

Bedankt voor de links! In Amerika hebben ze freedomcells e.d, vroeg me al af of er lokaal ook initiatieven waren. Dit is top!

• Leuk
Waarderingen: Wida

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan