Telegram groep

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vuurvogel
  • Startdatum Startdatum
Wat is eigenlijk het voordeel van Telegram? Wat kunnen jullie ermee doen wat op het forum niet mogelijk is?

Ik lees op internet dat het gaat om chatten. Maar hier op het forum doen we dat toch ook uiteindelijk? Gaan jullie dan zaken doen die op het forum niet meer mogelijk zijn en zou ik dan dingen niet meer meekrijgen?

Als ik zie dat het daadwerkelijk voordelen oplevert die ik hier niet heb, dan doe ik dat natuurlijk.

En je naam op Telegram, waarom is die niet hetzelfde als hier op het forum?

Dorothé

Wat is eigenlijk het voordeel van Telegram? Wat kunnen jullie ermee doen wat op het forum niet mogelijk is?

Dan is het makkelijker om bijvoorbeeld zo'n bijeenkomst te plannen, persoonlijke zaken bespreken, plannen maken om actie te voeren etcetera.

Aha, okay.

Dus de zaken die hier gewoon op het forum gepost worden, blijven gewoon doorgaan. Maar zoiets als een bijeenkomst mededelen, dat is dan weer veiliger via Telegram?

Dorothé

Dorothe, ik heb het zojuist als volgt verwoord in de Telegram-groep:
Zoals ik het voor me zie vormen jullie lokale/regionale groepen die regelmatig bij elkaar komen om ervaringen te delen en over mogelijke oplossingen te praten. Ik.zie dan ook breakout groups ontstaan voor verschillende regio's, bijv. Amsterdam e.o. voor Jasper en wie er ook maar bij hem in de buurt woont. Of Den Haag e.o. voor Edwin en wie er bij hem in de buurt woont. Ik zie een Limburgs clubje ontstaan met Spal, Godsgeschenk en misschien ook Tanja.
Waar ik in een tweede bericht nog aan toevoegde:
Kortom, deel jullie frustraties en ervaringen en praat met elkaar over oplossingen, jullie staan niet alleen!
De meerwaarde t.o.v. dit forum is dat jullie op deze manier niet zo lang hoeven rond te lopen met frustraties en elkaar kunnen helpen en ondersteunen in deze beproevende tijden. Delen is helen!

Mike

@Iedereen , kom er graag bij , ik woon in de buurt van Den Haag en heb even geen smartphone , maar morgen ben ik weer thuis en ga er naar kijken , gr Assie .

Je zit nog steeds in de groep, Dorothe. Geen idee wat er mis is gegaan, maar dit lijkt me geen onoplosbaar probleem.

Mike

dag mensen, ik wil ook wel op die telegram groep, hoe kom ik daar, ik begrijp dat ik dit eerst op telefoon moet zetten of? en waar haal ik het vandaan (Playstore?) en welk icoontje of precieze omschrijving van Telegram?

Hi, is er een naam van de telegram groep of een link? De andere groepen deelden gewoon de link en werd je toegevoegd.

gr loeki

Debsy, geen email ontvangen van jou, net nog gecheckt. Emailadres: mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Mike

Hi, is er een naam van de telegram groep of een link? De andere groepen deelden gewoon de link en werd je toegevoegd.
Dat zijn nieuwskanalen, geen chatgroepen. Ik kan geen link versturen. De naam is 'Kronakreuners'.

Mike

Marjan, je moet een Telegram-account aanmaken met je 06-nr. er aan gekoppeld. Daarna mail je mij en verstuur je je 06-nr. met de mededeling dat je toestemming verleent voor dit doeleinde. Ik zal je dan toevoegen aan de Telegram-groep.

Mike

kun je mij weer proberen Mike, alles staat op iedereen. De 2 contacten die ik al had, gingen direct goed. Maar die voegde ik toe.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan