Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
| |||||
|
Centralisatie maakt kwetsbaar. Laat de DS maar centraliseren, dan kunnen wij makkelijker druk zetten en het kaartenhuis doen instorten. Onze kracht ligt decentraal en diffuus zodat we moeilijker zijn te voorpellen en verslaan.Dat is wel iets wat ik mis bij alle podcastmakers die er te volgen zijn
(Dotcom, NoNonsenseNews, Qnewsfinaltoughts, cafeweltschmerz, OngehoordNieuws etc)
Vereniging met elkaar, naar de oplossing..
Waarom niet alle kanalen, die allemaal hetzelfde zeggen, bij elkaar zetten en de krachten bundelen met elkaar?
Want hoe gaan we (met alle wakkeren) ervoor zorgen dat de wereld een betere plek wordt en de deep state verslagen wordt?
Dat is wel iets wat ik mis bij alle podcastmakers die er te volgen zijn
(Dotcom, NoNonsenseNews, Qnewsfinaltoughts, cafeweltschmerz, OngehoordNieuws etc)
Vereniging met elkaar, naar de oplossing..
Waarom niet alle kanalen, die allemaal hetzelfde zeggen, bij elkaar zetten en de krachten bundelen met elkaar?
Want hoe gaan we (met alle wakkeren) ervoor zorgen dat de wereld een betere plek wordt en de deep state verslagen wordt?
Ja das waar...(is ook zeker niet als kritiek bedoeld, ik luister heel graag)Wat jij niet weet, dat is al geprobeerd in 2009/2010/2011 met het hoogste tijd initiatief, maar als een kaarsje uitgegaan. Bovendien is een podcast niet voor. Podcast is een informatiebron en geen organisator. Maar als jij je geroepen voelt ga het maar organiseren, wij berichten er wel over.
Ja das waar...(is ook zeker niet als kritiek bedoeld, ik luister heel graag)
Helaas ben ik nog teveel omsingeld door de slapenden, als enige de vlag uit en zakdoek aan de auto, maar wil zo graag meer doen om mensen wakker te schudden..
Die club is geinfiltreerd of geleid door mensen die doelbewust ingezet zijn om de boel in de soep te laten lopen.Wat jij niet weet, dat is al geprobeerd in 2009/2010/2011 met het hoogste tijd initiatief, maar als een kaarsje uitgegaan. Bovendien is een podcast niet voor. Podcast is een informatiebron en geen organisator. Maar als jij je geroepen voelt ga het maar organiseren, wij berichten er wel over.
Dan weet je meer als ik, en ik was er elke maand bijDie club is geinfiltreerd of geleid door mensen die doelbewust ingezet zijn om de boel in de soep te laten lopen.
Dan weet je meer als ik, en ik was er elke maand bij
| |||||
Stap 4:
Bekijk bijlage 15601
Uit de nieuwsbrief van Viruswaarheid:
Ben erg benieuwd of het ze lukt om een onafhankelijke bank te vinden.
De vierde stap van de Global Walk Out:
verhuis je bankrekening(en) naar een onafhankelijke bank
(die geen link met de WEF heeft). Gebruik deze nieuwe rekeningen voor je spaargeld en transacties.
Als je een bedrijf hebt, verhuis dan ook je zakelijke rekeningen
en begin van daaruit je loon te betalen.
Heb je schulden bij grotere banken, kijk dan of je die ook kunt overzetten.
Op onze site vind je een overzicht waarin wordt uitgelegd
waarom het zo belangrijk is om je bankrekeningen over te zetten
naar een onafhankelijke bank.
Gebruik deze als een gespreksstarter met vreemden, familie,
vrienden en collega’s.
We beseffen dat dit een grote en tijdrovende stap is,
en dat het niet gemakkelijk is om een onafhankelijke bank te vinden
in Nederland. Wij gaan ondertussen ook op onderzoek
en zodra we een of meerdere onafhankelijke banken hebben kunnen vinden,
zullen we deze hier vermelden.
Step 1,2,3 doe ik al en langer dan september 2022 maar deze vierde step is wel wat moeilijker maar werk er aan. We zullen zien of dit me lukt. Hopelijk zijn er meer hier die meedoen. Gelukkig wordt er hier, In Frankrijk nog veel cash gebruikt op de markt en bij de kleine handelaar. Prachitig initiatief.
Bunq valt af, vanwege het gratis van bankrekening voorzien van Oekraiense vluchtelingen,Yapi Kredi (uit Turkije, maar met Nederlandse bankvergunning) lijkt mij een aardig alternatief. Valt niet onder de Nederlandse systeembanken (ABN, Rabo, SNS en ING) en loopt niet mee in SDG-propaganda.
Andere banken die aan het eerste criterium voldoen zijn Bunq, Achmea, Nationale Nederlanden (Delta Lloyd en Ohra), Anadolubank, Garantibank (in handen van BBVA, een voormalige wereldwijde systeembank), Van Lanschot, NIBC, Aegon (Knab), Triodos, Credit Europe Bank (onder een Nederlandse holding van een Turkse eigenaar) en DHB Bank.
Van deze groep weet ik niet in hoeverre zij meegaan met de SDG's.
Overzicht Nederlandse bankvergunningen - welke banken delen een bankvergunning
Overzicht Nederlandse bankvergunningen - welke banken delen een bankvergunningwww.spaarrekeningen.nl
Ik ben er nog niet helemaal uit, of wij wel onafhankelijke banken hebben. Wel een overzichtje van banken die evt. bankvergunning samen delen (belangrijk als je in het depositogarantie stelsel vertrouwen zou hebben).
Volksbank (SNS, Regiobank) staan in ieder geval niet op de WEF lijst.
https://www.vanspaarbankveranderen....tie/veilig-sparen/overzicht-bankvergunningen/