the Global Walk Out

Bye Bye Achmea
“Wij zijn er trots op dat we de principes voor verantwoord bankieren ondertekenen en ons aansluiten bij UNEP FI. Dit onderstreept onze inzet en betrokkenheid om bij te dragen aan de duurzame ontwikkelingsdoelen van de VN (de SDG’s) en het Klimaatakkoord van Parijs. Achmea Bank blijft werken aan een duurzame bedrijfsvoering in lijn met deze doelen. Ook verbeteren we de transparantie van de stappen die we op het gebied van duurzaamheid zetten. Zo publiceerden we in december 2021 ons hernieuwde ESG-beleid. En begin 2022 werken we weer aan de meting van de CO2-emissies van onze portefeuille (ons GHG-rapport). Daarnaast gebruiken we de 6 principes voor verantwoord bankieren om continu onze aanpak te verbeteren.”

De sites van Yapi Kredi, Anadolubank en DHB Bank zijn wel in orde. Geen geparadeer met SDG's/ESG waanzin. Opvallend genoeg alledrie geen West-Europese of Noord-Amerikaanse roots.

Laatst bewerkt:
Sorry. Geen idee. Mijn mapje 'uitzoeken' lijkt wel alleen groter te willen worden.
Het 'uitzoeken' van hawala is ondergesneeuwd. Ik had naast wikipedia 1 link bewaard als beoogd startpunt.

Wel wat geschreven alsof het alleen criminele zijn die het gebruiken en belastingontwijkers. Maar belasting heffen is crimineel. Geld uit klauwen van het misdaadsyndicaat houden zouden 17 miljoen mensen moeten doen. Link geeft volgens mij wel breed weer wat dit systeem is.

Oops, stap 5 is zondag al online gekomen. Inspiratie uit NL voor deze stap. Hang je vlag op zijn kop!

Stap 7 linkje: GWA stap 7

Stap 7 – Deel 1

Gebruik nooit een self-checkout of bestel nooit eten met een QR-code, tenzij dit absoluut noodzakelijk is. Als de kassier of kelner in de war lijkt te zijn over waarom je dat niet doet, gebruik dat dan als een kans om uit te leggen dat je deel uitmaakt van de wereldwijde staking en dat je ervoor kiest om jezelf lastig te vallen om hun baan te beschermen.

Als u contant betaalt, kunt u ze ook een van onze 'keep cash alive'-afdrukken overhandigen. Waarom is contant geld zo belangrijk? Lees dit.

Stap 7 – Deel 2

Vermijd zaadoliën zoveel mogelijk. Oliën zoals canola, katoenzaad en druivenpitolie... dit zijn allemaal sterk bewerkte oliën. Navigeer op de wereldwijde walkout-website naar de stap van deze week en je zult een artikel vinden waarin meer wordt uitgelegd over de gevaren van het consumeren van dit soort oliën. Gebruik deze punten om gesprekken met uw familie en dierbaren te beginnen.

Zaadoliën om te vermijden

• Mais olie
  • Koolzaadolie
  • Katoenzaadolie
  • Soja- of sojaolie
  • Zonnebloemolie
  • Saffloer olie
  • Druivenpitolie
  • Rijstzemelenolie

Is Wise een alternatief?
Net 2 dagen bezig geweest Wise (Transferwise) en multi currency account / debitcard uit te pluizen
o_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O
Meer vragen dan antwoorden als je het wilt snappen. Dus beperkt tot overmaken in andere valuta.
En toen kwam ik dit tegen:

The impact of ongoing sanctions and recent developments in the region mean it’s getting increasingly difficult for us to operate in Russia. This may mean it becomes more difficult or even impossible for you to access services like Wise or withdraw your money in the future.
En dan gaat het verder dat je binnen x-dagen je geld ervanaf moet halen, anders..

Ondanks dat ze geen traditionele bank zijn en beweren een alternatief te zijn voor banken doen ze gewoon mee met meewerken aan het spelletje 'Poke the Russian Bear' om z.s.m. een thermonucleaire oorlog te veroorzaken. Geen bewijs van mijn zijde maar ik vermoed dat ze afhankelijk zijn van de Khazaarse Maffia banken voor hun vergunningen. Dus doen ze mee met een vorm van oorlogshitsing, anders zijn ze werkloos.

De keuze is kort door de bocht: meer transactiekosten betalen bij een verotte traditionele bank (Triodos, ING, Rabobank etc) of minder bij een aan andere verotte instelling?

Op een rijtje de stappen 8 tot en met 12

Stap 8 kijk de docu van de real Anthony Fauci

Stap 9, voor ondernemers houd cashbetalingen in stand

Stap 10, herhaling, bewustwording en uitvoering van stap 1-9

Stap 11, Boost je vitamine D niveau

Stap 12, curriculum bewustzijn

Voor ouders met schoolgaande kinderen
Wees op de hoogte van de voorlichting die jouw school aan jouw kind geeft
I am on it! 💪🏻Volgende week een afspraak.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan